On täällä sairasta porukkaa juttujen perusteella

Anonyymi-ap

Menkää hoitoon!

20

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

…ja sitten täällä on se eräs utelias pervo, joka notkuu täällä siitä huolimatta 🤣

• Anonyymi

Rane-setä ainakin Heinolasta, joka taitaa olla ketjun itkuinen aloittaja, eikä uskalla enää omalla sinisellä homo takuu merkillään kirjoittaa tyypillisiä viestejään, joissa kysyy onko Heinolassa naisia, jotka haluaisivat säälittävältä ja elämässään mitään saamattomalta ja potentiaalisesti väkivaltaiselta trollilta olemattoman kokoista katkarapua, kun voisivat ennemmin ottaa jättimelaa mustalta mieheltä.

• Anonyymi

Aloittajalla on fetissi jossa hän itse hoitaa hoitaa tätä mainitsemaansa porukkaa. Tekee mielikuvituksissaan kaikkea sairasta heille ja runkkaa ulisten näille omille inhoittaville mielikuvitusjutuilleen.

• Anonyymi

Airas pää on paha juttu. Tosi paha, kipee kaikin tavoin. Ja ilkeä luonne.

• Anonyymi

Roope on hyvä esimerkki. Ehkä täälläkin on psykiatrista lukeneita sairaita kusipäitä.

• Anonyymi

On on ja on. Puutarhansa kullakin

• Anonyymi

Ja kuka pakottaa suakin täällä roikkumaan edes kirjoittaaksesi tuotakaan säälittävistä säälittävintä kommenttiasi

• Anonyymi

He­i! Ku­­­ts­­um­me sinut kä­­ym­ään uude­­­ss­­­a cha­tis­­sa! Mei­­­tä on yli miljoona! 👉 http://2733444.com/H/2OkR 👈

• Anonyymi

Eikä tulla, haluut vaan juttuseuraa!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tääl­t­ä löydä­t nop­­­easti suku­­­pu­­­olt­a, suh­­teita, tre­­­ffit 👉 http://2833444.com/H/W7bLN 👈

• Anonyymi

Eikä tulla, haluut vaan runkkuseuraa!

• Anonyymi

Aina välillä tulee hoidossa käytyäkin. Viimeisin kepitti persuksen punaiseksi ja sen jälkeen antoi kyytiä paksulla straponilla. Oli hyvä hoito!

• Anonyymi

Valitettavasti emme pääse sota uudistuksen jälkeen enää hoitoon, lääkkeet vähissä mutta fe tissit onneksi vielä toimii.

• Anonyymi

En pääse hoitoon kun en ole vaarallinen.😭😭😭😭😭🥺🥺🥺

En todellakaan halua ketään vahingoittaa edes vahingossa.

• Anonyymi

Mä aion koittaa äitiä kun se tulee yöllä baarista. Näin kun se laitteli itseään iltaa varten ja naukkaili punaviiniä pukiessaan ja meikkaillessaan. Huomasi kun yritin muka puolihuolimattomasti vilkuilla ja kysyi miltä näyttää voinko lähteä näin. Tiedän kun tulee yöllä kotiin( toiv. yksin) maistaneena niin alkaa riisumaan itseään estottomasti. Nyt vehje jo ajatuksesta kovana.

• Anonyymi

On, on ja hoitoon mennään, kunhan keritään.

• Anonyymi

Miks pyörit täällä kuolaamassa?

• Anonyymi

Et ehkä usko, mutta tämä palsta on hoitolaitos, jos niin voi sanoa. Tämä on suuri illuusio ihmisten erilaisista ajatuksista ja tarpeista. Täällä ei tarvitse etsiä vessaa, se on tietsikan näppäimistö! Tämä wc säästää yhteiskunnan mielenterveys rahoja pitkän pötkylän verran!

• Anonyymi

Hoi.
      Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
      Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
      Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
      Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
      Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6043
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3334
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2790
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2614
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1849
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe