Äiti nyt on uusi vuosi ja uudet miehet sulle. T: Teini
Äiti.. sinusta pitää olla huolissaan.
12
133
Vastaukset
- Anonyymi
🤣👍🏾
- Anonyymi
Fantasiasta jatka samaan malliin teini
- Anonyymi
Äiti on niin kaikkiruokainen. Tummasta tykkää.
Ai tykkää vai? Kyllä tummien ja mustien kanssa voi jutella, kuin ihmiselle. Tanssilattiallakin voi pyörähdellä. Mutta siskon entiselle, joka on musta ja sanoo sen olevan puhdas väri, sanon että kädet pestessä mun kädet näyttää valkoiselta. Häviän sille rasistisuudessa.
- Anonyymi
toivotaan, että suomi ja maailma, 10 vuodessa parempi on,
- Anonyymi
Älkää puuttuko äitien ihmissuhteisiin. Keskittykää omiin. Jos kerralla tärpännyt ole onnellinen. Kaikilla niin ei ole.
Herokanava, just ny.
- Anonyymi
Hero valittu. Mission complited. Miksi juuri tämä? :)
Omistettu kaikille kansalais vapaustaistelijoille.
- Anonyymi
Joo, esimerkiksi implisiittinen oikeus uskoa palstan provohahmojen todelliseksi ja tietämäkseen henkilöksi kokemiseen🥱👍Ihmisen kokemus on niin arvokas!
Anonyymi kirjoitti:
Joo, esimerkiksi implisiittinen oikeus uskoa palstan provohahmojen todelliseksi ja tietämäkseen henkilöksi kokemiseen🥱👍Ihmisen kokemus on niin arvokas!
Jep.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870