MTV:n mukaan salatut elämät sarjan tuotantoa ei tulla jatkamaan, sarja on liian kulahtanut ja surkea.
JUURITULLUT TIETO: SALATUT ELÄMÄT LOPETETAAN 2023!
49
5743
Vastaukset
- Anonyymi
Paras uutinen moneen vuoteen.
- Anonyymi
Kiitos olet hyvä ystävä
- Anonyymi
Voi kun tuo olisikin totta, mutta ihmisiä tullaan valitettavasti kiusaamaan tuolla typerääkin typerämmällä sarjalla varmaan hamaan maailman loppuun asti!
- Anonyymi
Ei tule älä mieti sitä
- Anonyymi
Missä linkki uutiseen?
- Anonyymi
Pulahtanut sarja se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pulahtanut sarja se on.
Eikä ole se on niin hyvä ohjelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on tosi hyvä ohjelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on niin hyvä ohjelma
- Anonyymi
Kyllä se vielä tulee
- Anonyymi
Jos on totta niin hyvä et on aivan menny maku on vain sekoiluja ja sänky hommii homot ynnä muut!!! Yleenssänkin tämä ohjelma tarjonta!!!
- Anonyymi
Juu, siihenkin, kuten kaikkiin ohjelmiin on tyrkitty kiintiöhomot ja rättipäät.
- Anonyymi
Ei saa haukkua sitä sarjaa se on niin hyvä ohjelma
- Anonyymi
kerroin lapsille iltasatuja aina omasta päästäni, en siis lukenu satukirjasta, lopulta väsyi lapset ja minäkin, kun en keksiny mitään uutta 😊
- Anonyymi
Luojan kiitos. Tulis nyt tilalle jotain draamaa. Joku jännä tanskalaissarja.
- Anonyymi
Todennäköisesti alkaa salkkari uusinnat vuodesta 1999 ja jatkuu seuraavat 20 vuotta päivittäin.
- Anonyymi
Ei käy kun niin sanotaan en anna anteeksi tätä asiaa
- Anonyymi
Harmin paikka, jos lopetetaan. En ole nähnyt vielä yhtään episodia. Miten minun nyt käy? 😢
- Anonyymi
Sinulla ei ole mitään hätää koska sitä ei lopeta lupaan sen sinulle
- Anonyymi
Kyllä se tulee jatkumaan aina
- Anonyymi
Ai, miten niin loppuu? Hah
- Anonyymi
Ei se lopu
- Anonyymi
Ei se lopu
- Anonyymi
Erittäin hyvä jos loppuu😉
- Anonyymi
Ei ole yhtään hyvä
- Anonyymi
Olen #SHOKISSA# 0.2 sek. katsonut
- Anonyymi
Sitten alkaa uusinnat joita kestää vuoteen 2080 asti
- Anonyymi
Niin kestää
- Anonyymi
Salkkarit jatkuu vielä vuosia
- Anonyymi
Olen ihan samaa mieltä kanssasi
- Anonyymi
Ilouutisia Pihlajakadulta: Salkkarit jatkuu vielä vuosia! Salattujen elämien keväälle 2023 solmittu kanavasopimus on herättänyt faneissa huolta sarjan jatkosta.3 tuntia sitten
- Anonyymi
Kuka tuotakin paskaa katsoo? Eikä se lopu, mainoskikoilla yrittävät saada katsojia takasin. Apinoitu ameriikasta. Hyi helvetti, mikä ohjelma. En todellakaan paskaa katso
- Anonyymi
Lopeta tuo arvostelu heti
- Anonyymi
Joko-joko se loppui
- Anonyymi
Ei. Hunni tuli eilen taloon tai perunkirjoitukseen jolloin jakso loppui tyypilliseen peura ajovaloissa ilmeeseen. Hänkin siis muuttaa mitäilmeisemmin pihlajakadulle ja aloittaa perinteisen kullikarusellin käyden kaikki läpi. Veikkaan, että Kari kastaa kärkeä eka.
- Anonyymi
Ei se ole loppunut
- Anonyymi
Ei ole loppunut
- Anonyymi
Sarja jatkuu vielä monia vuosia esim. 3vuotta.
- Anonyymi
Niin jatkuu olen samaa mieltä kanssasi
- Anonyymi
Hieno homma muuten,jos ei tule työttömiä lisää.
- Anonyymi
Ei tule
- Anonyymi
Ei tule olemaankaan
- Anonyymi
Saisi kyllä oikeasti loppua,niin älytöntä soopaa kuin olla voi.
- Anonyymi
Ei kylläkään ole
- Anonyymi
Sitä ei saa lopettaa koskaan se on niin hyvä ja haluan että sitä jatkettaisiin olisi kiva
- Anonyymi
Ei tule koskaan loppumaan
- Anonyymi
Kyllä se tulee jatkumaan aina
- Anonyymi
Olet keksinyt tuon aloituksen OMASTA PÄÄSTÄSI ei ole virallinen uutinen vaan sun mielikuvituksen tuote piste!!!
- Anonyymi
Koko mainos tv joutaa lopettaa. Samat naamat nauraa hihittää joka ikisessä ohjelmassa. Emmerdalea vois tulla tunti joka ilta. Se onkin ainoa mukava katsottava. Suomalaiset sarjat ovat ihan älyvapaita.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728