Jeesus sanoi siinä että valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, ja sitten sen jälkeen tulee loppu.
Jumalahan olisi kai voinut tuoda lopun jo vaikka 1000 vuotta sitten. Mutta ihmisen elämä ei ole hänelle arvotonta.
Mutta monien uskontojen edustajat näyttävät ajattelevan että eletään lopun aikoja. Miten tuo valtakunnan evankeliumin julistustyö sitten tapahtuu?
Miten Jeesuksen sanat Matteuksen 24:14 täyttyy?
3
214
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo Jeesuksen sanat voi lukea Raamatusta
https://raamattu.fi/raamattu/KR92/MAT.24/Matteus-24 - Anonyymi
"ihmisen elämä ei ole hänelle arvotonta"
Jumalan mielestä ihmisen elämällä todellakin on arvoa. Se ei ole arvotonta. Tämä näkyy esim Jumalan sanoissa vedenpaisumuksessa eloonjääneille, Nooalle ja hänen perheelleen ja poikiensa vaimoille
1. Mooseksen kirjan 8. luku, jakeet 3-5
3 Teidän ravintonanne olkoot kaikki olennot, jotka elävät ja liikkuvat. Ne kaikki minä annan nyt teille, niin kuin annoin teille vihreät kasvit.
4 Mutta lihaa, jossa vielä on jäljellä sen elämänvoima, veri, te ette saa syödä.
5Ja jokaisen, joka vuodattaa teidän verenne, teidän elämänvoimanne, minä vaadin tilille. Minä vaadin tilille jokaisen eläimenkin. Vaadin tilille jokaisen ihmisen, joka vuodattaa lähimmäisensä veren.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305870- 345373
- 293054
- 342454
- 412143
- 372118
- 152098
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391666