Kaksi autoilijaa oli ajanut omakotitalomme pihaan. Isäni tuli käymään ja jätti autonsa pihalle. Kohta poliisi soitti, oli saapunut poliisiautolla talomme eteen. Pyysi isääni ja minua pihallemme. Kertoi, että tien tukkiminen ja ajoneuvolla ajon estäminen on rikos. Sanoi, että isäni on välittömästi tultava siirtämään autonsa ja päästämään tuntemattomat autoilijat pihaltamme.
Mielestäni sekä pysäköijät, että poliisit häiritsivät kotirauhaani. Olin juuri nukuttamassa pieniä lapsiani ja jouduin jättämään heidät sänkyihinsä itkemään, kun minut pyydettiin poliisin toimesta heti ulos. Lapseni olivat juuri nukahtamaisillaan ennen puhelua.
Onko se minun rikos, jos pihaani ajaa joku tuntematon, eikö pihaporttia saa sulkea tai autoa ajaa omassa pihastaan ihan miten haluaa vaikka portille?
Omakotitalon pihaan pysäköiminen
3
412
Vastaukset
- Anonyymi
Saa kenen tahansa pihalle pysäköidä kun vain huolehtii että muut pääsevät liikkumaan. Itsekin jätän metsästys reissuilla auton jonkin maajussin pihalle ja siitä köpis metsään. Onhan se paljon turvallisempi vaihtoehto jättää jonkin pihalle kuin jonnekin metsäautotien varteen.
- Anonyymi
Jos vaan omistaa vaikka traktorin niin omalla pihalla on aina töitä eikä siinä ehdi varomaan sellaisia autoja joita ei pariaattessa pitäisikään olla omalla pihalla.
- Anonyymi
Oletpa vieraanvarainen. Kai nyt pihalle saa pysäköidä kuka tahansa. Vai tien tukoksiko pitäisi jättää. Minäkin aina jätän auton toisten pihoille kun metsästys reissuilla olen. Kuivakka ihmis poloinen olet kun tollasta juttelee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913