On äänestetty, yllätys yllätys maailman seksikkäimmäksi tennispelaajaksi. Myös miehissä voiton vei Venäjä, kun Marat Safin voitti tämänkin tittelin brittiläisen Ace-tennislehden äänestyksessä.
Maria Sharapova.
4
5056
Vastaukset
- molemmat
jos miellyttävin luonne painaisi niin Jarkko Nieminen olisi ylivoimainen voittaja
- tietty
asiahan on varmasti selvitetty.
- Lapinporo
Kyl Siperia on opettanut Marian nöyräksi.
En usko että Safin tai Sarapowa v-mäisiä ovat.
Värikkäitä persoonia ja lahjakkuuksia,mutta
ulkoisesti vaatimattomia ja nöyriä.
Kyllä silmä lepää katsella Marian kaunista
vartaloa..niin ballerinamainen kroppa.
En tiennyt että 17v tyttö voi olla seksikäs,
kylläkin söpö tai herttainen,mutta ei sexy..
Safin vaikuttaa aika hajamieliseltä ja rennolta
tyypiltä.Varmaan aika perusvenäläinen.
Safinhan on asunut jo tosi kauan ulkomailla ja
oppinut mm.puhumaan ranskaa,espanjaa,italiaa
ja englantia sujuvasti joten mistään jauhoaivosta
ei ole kysymys. - 18872
OLEN AINA IHAILLUT MARIA SHARAPOVAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728