Parisuhteen onnellisuuteen harva yhdistää molemminpuolisen kohteliaisuuden. Naiset ovat saavuttaneet teräväkielisen kielen, mikä aikaisemmin miellettiin miesten käyttöön.
Yleensä kohteliaisuus kohdistetaan vieraille ihmisille, ei niinkään omaisillemme.
Kohteliaisuus on yhtä tärkeä piirre kaikille, on yksi sydämen ominaisuuksista.
Älä ole turhan karkea
4
469
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tavannut erään ihmisen joka on ollut kohteliaisuuden vastakohta, on heitä itse asiassa ainakin kaksi. Todella, todella kuluttavaa ja uuvuttavaa seuraa. Sellaiset ihmiset imevät ikään kuin elämänenergian toisista ihmisistä itseensä. Ratkaisu - Kävele pois. Siinä se 👌. Ihmisen kannattaa etsiä korkeamman spirituaalisuuden tason omaavia interstellaarisia sieluja, kuin jäädä pikimustien kadotettujen sielujen ympäröimäksi 🖖.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17716326T
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
En minä nyt niin tiedä siitä, että onko se mikään saavutus, se on olosuhteiden määräämä pakko jos muuten ei mene jälkipuheet perille. Esimerkiksi täällä on turha lähestyä huonoa käytöstä missään hymistelyhengessä tai rakentaa mitään
- Anonyymi
Ja ai niin ja kommentti oli aika kaukana pärisyhteistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707