Tykkään luokkamme pojasta ja hän ei pidä minusta. Kysyin häneltä ( snapissa ) Haluaako hän olla minun kanssani ja hän vastasi ei vi**ssa
Se sattui ja sen jälkeen vielä ihastukseni kaveri alkoi vähän pilkata minua. Se ei auttanut asiaa. Hän istuu luokassa minun vieressäni enkä tiedä miten selviän siitä . (Oon 12 vuotias)
Neuvoja??
Ihastuminen
5
157
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi esiinnyt kaksitoistavuotiaana aikuinen mies? Kyllä nämä vähän kysymyksiä herättää ja ihan ansaitusti, kako
- Anonyymi
Ööö… oon kyllä 12 v tyttö??
- Anonyymi
Pettymykset kuuluu elämään ja niiden käsittely kuuluu aikuistumiseen. Älä anna poikien pilata päiviäsi mutta ajan kanssa selviät tämän tilanteen kanssa hyvin, älä huolehdi.
- Anonyymi
Olipa tyhmä vastaus pojalta. Olette niin kovin nuoria, että ehkä siksi hän ei osannut asiaa mukavammin sanoa. Kurjaltahan se tuntuu, mutta et sinä tehnyt mitään väärää kun kysyit. Pää pystyyn vain.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017729214rp
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337174- 396685
- 293644
- 453150
- 342794
- 162592
- 372198
- 162126
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481997- 341910