Mitä Jumala meistä tai meille haluaa

Anonyymi-ap

Olemme mieheni kanssa hyvin hankalassa elämäntilanteessa ja olenkin rukoillut
että tilanteemme selkyityisisi. Miehelläni on henkisesti vaativa työ ja osaltaan työ
stressi näkyy hänen käytöksessään, hän ei ole oikein mihinkään tyytyväinen, yleensä siihen, mitä minä teen. Kaikki on väärin, ruoka mitä ostan ja mitä teen, auton käyttö,auton paikka pihassa, hän on hyvin kontrollifriikki, kaiken pitää mennä prikulleen, niinkuin HERRA sanoo, jos jokin ei mene niin kuin HERRA sanoo,niin suuttuu ja ikäänkuin uhriutuu. Tänään kun olin laittanut kanankoipia uuniin ja yhden olin laittanut toiseen astiaan,niin suuttui siitä.
Olen rukoillut ja taas rukoillut. Välillä en edes ole varma kuuleeko Jumala ja ketä itseasiassa rukoilen. En nyt tietenkään tarkoita, että Jumala olisi jokin taikuri ja kaikki muuttuisisi. Muutaman kerran olen sanonut Jumalalle, että jos mikään ei muutu, niin hylkään HÄNET ja alan palvoa no tiedettä kyllä ketä, En nyt tietenkään tarkoita että,Jumala olisi jokin taikuri ja kaikki muuttuisis Sims la Bim hyväksi.
Vaan kun mitään ei tapahdu. Kaikki menee vuosi vuodelta vaan huononmaksi ja
huononmaksi. Itsemurhakin on käynyt mielessä ja jopa laajennettu itsemurha,koska lapsemme jäisivät muutoin vieraiden armoille. Jospa se on osa Jumalan suunnitelmaa.Olen rukoillut että kuolisimme kaikki koko perhe yhdessä, ettei kenenkään tarviiis jäädä suremaan. Mieheni on lisäksi muuttunut todella rahanahneeksi, ymmärtäähän tuon kun on joutunut tätä kivirekeä vuosikausia perässään vetämään. Kerran oikein painosti etsimään töitä. Mies ei myöskään suostu siihen, että minulla olisi oma tili, johon tulisi takuueläkkeeni,eikä avio tai asumuseroon. Mieheni ei myöskään ota mitään ns. onkeensa, ei halua katsoa asioita näkökulmastani, mutta minä katson aina hänen näkökulmastaan asioita. Suurin virhe on, kun en ole niinkuin hänen äitinsä, anoppi aina hyvittely ja hyssyteli appiukkoa.
Minä en ole sellainen,vaan sulkeudun kokonaan, hän ei edes anna tehdä sitä, vaan jatkaa riidan,jotka ovat muodostuneet entistäkin intensiivisimmiksi. hän ei siis ole väkivaltainen fyysisesti,mutta henkinen väkivalta on sitäkin rajumpaa,hän ei toisinaan edes anna nukkua. Olen henkisesti ja ruumiillisestikin erittäin loppu ja mietin usein, itsemurhaa,mutten halua tehdä sitä,koska en voi jättää lapsiani.
Jumalan tahto varmaan on,että teen laajennetun itsemurhan ja mies saa jäädä omaan paskaansa.

5

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sillä hyvä palkka ?

• Anonyymi

lopputiliä pukkaa laman kynnyksellä , velkaiset maksavat silloin aina kovan hinnan 🤣

• Anonyymi

Sano sille , Että normaaleissa perheissä syödään kanan rintafilettä !

• Anonyymi

Raha ? mitä rahalla tekee ? elämästä tulee liian helppoa ja sitten ei ole mitään tekemistä ?

• Anonyymi

Mielikuvituskaveri ei ketään pelasta vaan asioiden yksityiskohtainen analyysi !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      168
      4377
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2504
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1173
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1142
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      116
      862
    Aihe