Miten olisi pienet paini ottelut kyseisessä räkälässä?
Tulkaa kantakrouviin tappelemaan
26
1421
Vastaukset
- Anonyymi
Juu käväsen nakkamassa "työhaalarit" nii saat painiskella ittes hikeen !
- oota hetkonen !- Anonyymi
Ihanaa nyt rupeaa sotsissakin tapahtumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa nyt rupeaa sotsissakin tapahtumaan.
😂 hiki tulee.
- Anonyymi
😅 ottaa taas koville.
- Anonyymi
Ei hätää löytyy liikennelupa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätää löytyy liikennelupa
Kommariltako?
- Anonyymi
Tarkoitit varmaan kadulle ku et sisään pääse😅
- Anonyymi
mnä nin elen lkon phala kmera kurasa knitin phumas vänise kasa li anut pyrtitä phaan olmasa on okesti luuiken kniti peti kagist.
- Anonyymi
HöyläHakkarainen uhoaa lasten baarissa!
- Anonyymi
Totta perseeseen.!!
- Anonyymi
miepä panin hakkarasista peppuu se ihan vikisii et tekkee hyvvöö hyvvöö
- Anonyymi
poltetaan pois koko röttelö
- Anonyymi
Onko jo laiton uhkaus🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jo laiton uhkaus🤔
Taitaa olla. Jos uhkailee polttavansa paikan.
- Anonyymi
Eihän siinä muuta tarvita kuin menet ovesta sisälle käärit hihat ja huudat mitä homot!!!!!
saat heti turpaan lyönti kaverin. - Anonyymi
Melko erikoinen aloitus taas.. tulkaa tappelemaan?? Et itse pääse sisään ja täällä kutsut ihmisiä Kantikseen.
- Anonyymi
Mene käille
- Anonyymi
En välitä tapella Kainuussa. Kerran olin siellä matkoilla työn vuoksi. Yksi aika juntturan näköinen mies halusi välttämättä painia minun kanssa. Kun hän pääsi niskan päälle, niin pyysi kaveriaan hakemaan vitsan. Kaveri haki ja tuo junttura mies piiskasi minut. Sain koivuvisaa paljaalle. Minut tuntee siitä, että Kainuun läpi ajan aina pysähtymättä.
- Anonyymi
Ei kantiksessa tapella se on nykyään sivistynyt paikka.
- Anonyymi
🤣🤣
Remppa teki sivistyneen?
- Anonyymi
Tää paikka on vaan typeryksille
- Anonyymi
Ketkä ovat kovimpia tappelijoita kylällä?
- Anonyymi
A.M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A.M
Onko kommunisti, onko liikennelupa?
- Anonyymi
Ennenhän niitä tappeluita oli harvase päivä ja jos sana ei mennyt perille niin tapeltiin, sitten lyötiin kättä päälle. Näkyy nämä nykyajan tappelut olevan kainuussa ainakin sitä että joku soittaa suutaan siihen pisteeseen asti että menee nokkahommiksi ja sen jälkeen soitetaan poliisille, itketään pitkin kyliä ja koitetaan siinä kalastella vielä kipurahat kun joku hullu kävi päälle
- Anonyymi
Sotkamolaiset on paskahousuja. Uhoavat aina, mutta jos sanoo PÖÖÖ, niin juoksevat äidin luo hädissään itkemään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007