Yle: Jälleen pedofiliaepäily kirkossa

Anonyymi-ap

Yle kertoo tapauksesta, jossa 40-vuotiasta henkilöä ei poistettu seurakunnan kerhotoiminnasta Vaasassa, vaikka tämä pyysi kymmenvuotiasta tyttöä yökylään. Tämä huolimatta siitä, että edellisestä pedofiliaepäilystä Vaasan seurakunnissa on vain muutama kuukausi.

https://yle.fi/a/74-20017496

https://eroakirkosta.fi/

7

1307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirkkoherra toivottaa hänet tervetulleeksi seurakunnan aikuisten toimintaan. Ovatko vanhukset vaarassa?

• Anonyymi

Sanotaan että ihminen muuttuu ala-koulu ikäiseksi kun tarpeeksi vanhenee,no onko pedofiilit vanhan lihan perässä juoksioita?? Senhän tietää kaikki että eivät ole.Ei pidä olla huolissaan vanhusten puolesta tässä asiassa.

• Anonyymi

Isä tyrmistyi seurakunnan toiminnasta ja teki kantelun oikeusasiamiehelle, myös lapsiasiavaltuutettu moittii seurakuntaa. https://yle.fi/a/74-20018037

• Anonyymi

Kirkolla on tavallisesti näissä sellainen lähestymistapa, että esitetään kuin mitään ei olisi tapahtunut ja yritetään vaieta asia kuoliaaksi. Tapauksia on useita vuodessa, mutta enpä ole kertaakaan nähnyt yhdenkään piispan kommentoivan asiaa, saati sitten kirkon pahoittelevan tapahtunutta. Korkeintaan toimittajan työntäessä mikrofonin naamalle joku paikallinen kyky saa soperrettua jotain "yritämme parantaa" -vastausta.

• Anonyymi

Te olitte läsnä kun minä olin sairas,sanoo juutalainen jeesus uudessa testamentissaan.Kas Kas, eikö kirkoissa paasata juuri edellä mainitusta sekä juutalaisten jumalasta.Mites kävi Portugalissa? Oisko viikko tai 2 kun pedofiilit jäi kiinni katollisessa seurakunnassa kun taas papit sekä muut kirkon työntekijät olivat RAISKANNEET tuhansia esimurrosikäisiä poikia(alttari-pojat olivat suosittuja uhreja).Ranskan pedofiili skandaali tuli julki joulukuussa -21. Mietin sellaista juttua,kun kastetodistuksessa(olen syntynyt-67)jonka revin aikoinani,lukee että:Laskekaa lapset tyköni,älkää estelkö heitä sillä semmoinen on jumalan valtakunta sanoo jeesus juutalainen.Kirkoissa paasataan juutalais jeesuksesta sekä sen faijasta,niin mistä papisto sekä muu henkilö-kunta saa himonsa raiskata 5-12 vuotiaita poika lapsia? Oisko sittenkin niin että,laskekaa lapset tyköni.....Jos ajattelet että ei voi olla niin,puolestaan kysyn mitä hyvää juutalais jeesus on sinulle tehnyt? Tai oletko nähnyt? Jos raamattu onkin kierojen kirja,voi olla kirjailen minä. Minä olen eronnut kirkosta ja kehoitan muitakin tekemään niin jo pelkästään moraalisista syistä.5-12v. Lasten näpelöinti on VÄÄRIN ja olipa opettajana kuka tahansa niin vastuuseen on saatava.Minut raiskattiin juutalais jeesukseen toimesta 5 vuotiaana,mulle tuli eka orkku sekä:luki ja kirjoitus häiriö,tarkkaavaisuus häiriö,levottomuus ala-sekä ylä-asteella.Joten kysymys pedofiilien raiskauksista on paljon kattavampi(nekatiivisessa mielessä)kun moni osaa edes ajatella.No minä löysin Buddhalaisuuden ja olen siitä asiasta onnellinen,kiitos että luit kirjotukseni.

• Anonyymi

Pasi Palmu. Eikö tämä sama mies kylvettänyt jotain pikkutyttöä seurakunnan leirillä

• Anonyymi

Miksi Lari Launosen kirjoituksista puhutaan, kun on sekaantunut pikkutyttöön.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4053
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      36
      2331
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      150
      2083
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1689
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1282
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1240
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1122
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1082
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe