Jotka haukkuu kerrostaloasumista syystä että heidän mielestään siellä ei voi tehdä mitään.
Näitten ihmisten /yleensä miesten naapureille jotka toteuttavat omia mielitekojaan pikku taajamapläntillä itseään, omakotiasuminen ei näyttäydy samoin.
Koiran huuuto, koneet, oven paukuttaminen, erilaisten kansien, grillaaminen..
Kaikki nuo haittaa aivan yhtä paljon ja kuuluu yhtå paljon lähimmille naapureille tekipä ne pienessä asunnossa kerrostalossa tai pikku taajamapihassa.
Ainoa ero on että yleensä kerrostaloissa asuu ihmiset, jotka haluaa huomioida muut ihmiset.
Omakotitalo on paratiisi niille
5
162
Vastaukset
- Anonyymi
Kauanko sulla meni tuon keksimisessä?
Itse kerros- ja rivitalossa sekä omakotitalossa kaupungissa asuneena voin sanoa, että kamalinta oli asua kerrostalossa, niitä oli kaksi.
Elämänlaatu parani, kun muutin maalle. Ajattele, minä kaupunkilainen, nyt siis ex, muutin maalle! Yli 10v on vierähtänyt, enkä ole päivääkään katunnut.- Anonyymi
Hetken luulin kirjoittaneeni tämän... Tosin vasta 5 v muutosta ja maalle muutto tarkoitti meille muuttoa omakotitaloon pikkukaupungin laidalle, ison vesistön rannalle = rantatontti.
Vaimo paljasjalkaiden stadilainen, minä asuin pk-seudulla vain 35 vuotta. Päivääkään ei olla mekään kaduttu.
- Anonyymi
Hienoa, kaikki omakotitalossa asuvat (ainakin miehet) ovat siis mielestäsi itsekkäitä paskiaisia?
- Anonyymi
Ei aloituksessa lue, että kaikki muuttavat tuosta syystä omakotitaloon.
Vain jotkut, hyvin harvat.
Joku voi esim muuttaa koska ei halua häiritä muita esim soitto harrastuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336364- 355863
- 293284
- 452690
- 342594
- 152258
- 372148
- 161956
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401799En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747