Kuka on voittaja kauhavalla vai härmäs nimiä täbne tarvis lainata maksan takaisin. 40 millistä ob mistä lainata ja avustaa muitakin ku itteään
40 miliuunaa
10
1279
Vastaukset
- Anonyymi
Siksipä kannattaa muuttaa pois Kauhavalta ja sassiin, ennen kuin nämä parasiitit kupattavan löytävät
- Anonyymi
hai sie lainaat sie kyöstille ja arviiidille kun elämä niin koetteloo
- Anonyymi
hai ulkomaan elävät tuloo elämää meiän verorahoilla ja viöövät työpaikat. Millä myö eletään !
- Anonyymi
Montako miljoonaa laitetaan?
Terv.Miljoona Kake - Anonyymi
Kylla kylla on häjyy pottii tuosta riittää koko pitäjään tukiaisia!🤔🤔
- Anonyymi
Miksiköhän kaikista pienenkylän multimijönääreistä tulee niin pirun moisia pihejä,Tommosella rahamäärällä Kauhava ja siellä olevat asukkaat saisivat rehvastella Rolexi kello ranteessa jonka miljönääri heille lahjoitti!
- Anonyymi
hei näkyyks mun roleksi hyvin
- Anonyymi
Tais unohtua että hän joka itse pelasi jaskaa myös itse sen ansaitusti voitti.
Ei kuulu kenellekkään muulle killinkiäkään eikä rolexeja ja vielävähemmän miljoonia.
Antakaa jo olla kadehtimatta!- Anonyymi
Jos kuitenkin vähän Ähtärin pandoille. Ei tarvitsisi sitten palauttaa ressukoita Kiinaan.
- Anonyymi
Äkkiä on rahat menny kun kaikki kauhava laiset tarvii lainaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860