taloni valmistuu heinäkuun lopulla ja olisin kiinnostunut kuulemaan siirtonurmikosta mielipiteitä....hinta/neliö yms....lukenut olen kuinka tulee perustaa yms mutta kiinnostaisi tietää mitä tulee maksamaan esim 500 neliön alalle....kiitos kaikista mielipiteistä
siirtonurmikko kiinnostaisi
8
11901
Vastaukset
- hortonomi
http://www.kotipuutarhuri.com/puutarha/kasikirja/nurmikon-kevat.html
Siirtonurmikon hinta 500 neliö = 20,000 euroa, 3-4vk:n kuluttua käyttövalmis.(juurtunut ja kulutusta kestävä)
Pallonurmiseos on 17,50 euroa/100 m2. itse tehtynä huomattavasti halvempi, pohjatyöt molemmissa tehtävä samalla lailla!!!- Sa.Sa
Miten sait tuollaisen hinnan? siirtonurmi on kaikkien tietojeni mukaan 3-5€ / m2 enkä usko että kuljetukset toistakymmentä tuhatta euroa tulee maksamaan.
- SKA-62
Pyydä tarjouksia nurmikon toimittajilta. Kuljetus maksanee n. 100 euron paikkeilla. Minulla on ollut siirtonurmikko kaksi viikkoa. Näyttää tosi hyvältä. Sadettajalla saa kasteltua hyvin tasaisesti. Onneksi taivaaltakin on tullut apuja. Hyvää Kesää!
- joopa joo
Vastaus vain 4 vuotta myöhässä, eiköhän se nurmikko ole jo valmis....
- AN66
Meillekin on istutettu pallonurmiseosta, mutta sitä ei ole vielä käytetty kunnolla.
- Siirtonurmifani
Kyllä siirtonurmi on vaivaton ja helppo asentaa..tilasin oman verkon kautta www.oravaisturf.fi osoitteesta..suosittelen
- turdmaster
Niin paljon huutista ORAVAISTURDille! Enkkua taitamattomille tiedoksi, että tarkoittaa siis oravanpaskaa.
- Siirtonurmeavailla
Saitko sen asennettua helposti...missä oravaisturf sijaitsee ...kustannus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737