Sain lahjaksi Tempur-tyynyn, olin sitä pyytänyt, kun sitä oli niin kovasti kehuttu. Tyyny oli kivi kova ja pyysimme palauttaa tyynyn. Tyynyä, siis käyttämätöntä, ei saa palauttaa, koska Tempur sanoo siitä hygieniatuotteeksi. Hauskaa on, että saat esim. tilata rintaliivejä sovitettavaksi ja palauttaa sopimattomat.
Tempur-tyynyä ei siis saa palauttaa!!! Suosittelen ostamaan Jyskistä paljon laadukkaampia ja lämpöön reagoivempia vastaavia tyynyjä. Kallis vahinko, ikävä jos joudut heittämään roskiin 140 euron tyynyn. No toisten emme tilaa mitään Tempurilta. Tempurissa taitaa maksaa vain nimi
Tempur-tyyny
5
334
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kokemus Tempurista, hinta on kova mutta tyyny ala-arvoinen. Kaappiin on jäänyt itseltänikin. Niska tuli kipeäksi kun tyyny ei joustanut ollenkaan, olin kuin pakkopaidassa.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa. Kirjaimellisesti. Ei siis kannata ostaa sikaa säkissä. Itse nukun tempurilla makoisasti.
Menin Jyskiin ostamaan petauspatjaa ja lakanaa häälahjaksi. Ensin jotkut asiakkaat ja myyjä olivat petarien kohdalla, joten aloitin katsomisen lakanoista. No en sitten löytänyt tarvitsemaani kokoa. Palasin vähitellen petarien suuntaan. Onneksi siellä oli myyjä, joka tuli apuun. Mutta.
Minä en saanut puheenvuoroa. Sieltä tuli jo varmaan kilpailijoidenkin tuoteluettelot ja mitat ja materiaalit. Ja vähintään yhtä kovalla äänellä kuin Tempurin hinnat että toivoin että olisin syönyt vähän tukevamman aamupalan.
Väliin sain kysyttyä itsekin jotain. Taisi mennä kolme kertaa ennen kuin sain kysymykseni esitettyä loppuun.
- onko teillä mittanauhaa?
- ei ole kuin kassalla.
Pohdin että miksi hän ei voinut hakea sitä..
Omat ajatukseni olivat jo hukkuneet jonnekin.
Mielelläni olisin petaustarvikkeet hankkinut, mutta myyjä suorastaan pakotti minut perääntymään. Harmillista, sillä siellä oli kyllä hyvä valikoima. Normaalisti olisin sanonut että selviän lopusta itsekin, mutta tällä kertaa se olisi tuntunut liian jalolta tunkeilijaa kohtaan.
Ei tällaisia asioita osteta joka päivä. Vaan ne ostetaan ajan kanssa, ja rauhassa, jotta löytyy kunnolliset. Niin muutkin tekevät. Se vaan aina minun vuorollani pitää hoitaa nopeasti ja äännekkäästi..?- Anonyymi
Jyskistä ei laatua saa rahallakaan. Kaikki halpaa skeidaa. Ja palvelu surkeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510