Kuulin iskältä että mopoautokortilla saisi ajaa mopoa mutta en itse ole varma asiasta. Joten saako?
Saako mopoautokortilla ajaa mopoa?
6
1290
Vastaukset
- Anonyymi
Saa
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17756323j
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kaikki, jotka ovat syntyneet vuonna 1985 ja sen jälkeen, tarvitsevat vähintään mopokortin (AM120) mopon kuljettamiseen.
Mikäli henkilöllä on M-, AM120-, A1-, A2-, A-, B-kortti ja niin edelleen, on hänellä oikeus kuljettaa mopoa.
T-, LT- ja AM121-ajokorteilla ei saa ajaa mopoa.
Mikäli henkilö on syntynyt ennen vuotta 1985, ei hän tarvitse mitään ajokorttia mopon kuljettamiseen.
Mopoautokortti on tuo AM121, eli se ei riitä kaksipyöräisen mopon ajamiseen.- Anonyymi
Mitä sanktiota poliisi antaa jos ajaa mopoautokortilla mopoa?
- Anonyymi
Mopoautokortilla ei lain mukaan saa ajaa kaksipyöräistä mopoa, mutta onko sitä perusteltu mitenkään? Ja perusteeksihan ei riitä, että nelipyörä ja kaksipyörä ovat niin erilaisia ajoneuvoja, koska henkilöauton ajokortilla kuitenkin saa ajaa kaksipyöräistä mopoa! Rahastukselta sekä kiusanteolta vaikuttaa pääosin.
- Anonyymi
juu, kyllä siinä perusteet vähän ontuu, kun autokortilla saa ajaa mopoa ja 80-luvun autoajokorteilla pääliskauppaan busaa.
mutta ehkä se on ajeteltu niin, että oikeasti kaksipyöräisen mopon kuskaaminen on vaativampaa kuin nelipyöräisen. näinhän se on autokorteissakin, joilla saa ajaa 3 tai 4 pyöräistä moottoripyörää, mutta ei kaksipyöräistä, paitsi siis mopoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748