Oma Fortum chat pois päältä, olisi ilmainen. Puhelu maksullinen- nauhotus ennen ku pääsee valikkoon...asiakaspalvelija ensin valehtelee kun laskussa 20kwh enemmän ku OmaFortumissa, syy sähkönsiirto yhtiön...Ei, se on Fortumin kiva peli asiakkaille ja mie sain 20 kwh ilmaseksi, tosi kivaa- paitsi se laskutetaan miulta. Asiakaspalvelija ensin sano että se hyvitetään kesällä ja kun olen selvillä sähkön myynnistä niin lopulta asiakaspalvelija myönsi että se hyvitetään vuoden päästä kesällä ???!!! Mitä ihmettä!!! Ensin maksat puhelumaksun kun kuuntelet nauhoituksia n 1 Min- koko päivän koko viikon- ruuhkautunut asiakaspalvelu nauhoitukset tuottavat hyvät rahat Fortumille sit kivat ilmaset kwh ovatkin maksullisia. Eikö riitä Fortumille että se rahastaa suomalaisia kattaakseen Saksan miljardi seikkailut sähkön hinnalla se vielä huijaa KAIKESSA mitä tekee. Paska lafka.
Mummi 66v
Fortum-iso huijari
1
710
Vastaukset
- Anonyymi
Kun olin fortumin asiakkaana minulle soitettiin parin kuun välein olenko sopimukseen tyytyväinen. Mitään ei sovittu, ei muutoksia tms
Joka puhelun jälkeen minulle oli kuitenkin ilmestynyt uusi maksullinen lisäpalvelu.
Vaihdettuani tämän takia toiselle sähköntoimittajalle, fortumin laskuja vaan tuli. Sitten kun soitin ja valitin, sanottiin joo tässä on joku väärinkäsitys.
Ja hoplaa parin päivän päästä olinkin muka vaihtanut taas fortumille. Ja sen määräaikaisen sopimuksen purku on osoittautunut hankalaksi. Siis sopimuksen jota en ole tehnyt.
Fortum itsessään ei ota kantaa koko asiaan.
Vien asian käräjille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336544- 356023
- 293324
- 452770
- 342604
- 152288
- 372158
- 161996
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401839En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757