Budbee SUCKS!
Vähän räntää taivaalta ja lisämaksun maksaneille jaetaan paketit, mutta perusmaksun maksaneet jäävät ilman pakettia. Jakelukuski ilmoittaa peruutuksesta vähän ennen iltayhdeksää. Lauantaina Budbee lepää, ei jakelua, etkä tietenkään voi hakea itse pakettiasi mistään. Yrität vaihtaa lokerojakeluun ja huomaat että paketti on lokerossa 21.00 seuraavana maanantaina. Jakaako sama kuski lokeroihin ja koteihin? Ihan *itun köyhää.
T. "entinen asiakas"
Subair Budbeelta Olen juuri lastannut tilauksesi autooni ja aloitan illan reitin!
Anonyymi-ap
2
113
Vastaukset
- Anonyymi
Pahasti näyttää siltä, että menin itse vipuun enkä tutkinut tätä firmaa tarkemmin. Ilmaisella toimituksella sisään ja sen jälkeen aletaan pyytää maksuja tai sitten odottelet illat kotona, miten heille sopii toimitella vai sopiiko ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707