Skyrizi biologinen lääke

Anonyymi-ap

Hei, tiedustelen millaisia kokemuksia skyrizi lääkityksestä psoriasiin ihmisillä on. Teho, sivuvaikutukset ym. En löytänyt googlettamalla yhtään keskustelua ko aiheesta.

26

5214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkuva räkätautiko tuosta nyt sitten seuraa, se

Haittavaikutukset
      Lääkkeen yleisin haittavaikutus on ylähengitystieinfektio. Joskus saattaa esiintyä myös ihon sienitulehduksia, päänsärkyä, kutinaa, uupumusta ja pistoskohdan reaktioita.

Lisää siis infektioriskiä ja sille voi olla allerginen

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pari viikkoa nyt ekasta piikistä, parin viikon päästä toka. Hoitaja veikkasi tuloksia alkavan näkyä toisen piikin aikoihin mutta iho on jo nyt selvästi parempi. Voi toki johtua muistakin tekijöistä. Ei sivuvaikutuksia ainakaan vielä, ellei kukkaroa lasketa. No, lääkekatto on täynnä jo ensimmäisestä.

• Anonyymi

Vajaa 4 viikkoa ensimmäisestä pistoksesta, alkuun tuli lievää ihottumaa, 10 päivän kefexin kuuri auttoi. Seuraavalla viikolla alkoi kutina, yöksi oli otettava ataraxia että sai nukuttua, nyt verikokeissa ja alat 163. Odottelen ihotautilääkärin soittoa.

• Anonyymi

Viikon päästä verikokeisiin ja sitten 2. piikki. Ei oireita. Alat viimeksi 20. Ymmärsin, että tämä lääke ei nosta alatia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viikon päästä verikokeisiin ja sitten 2. piikki. Ei oireita. Alat viimeksi 20. Ymmärsin, että tämä lääke ei nosta alatia.

Alkoiko sinulla alat nousta lääkkeen käytön jlk? Itselläni myös alat koholla tämän lääkkeen aloituksen myötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoiko sinulla alat nousta lääkkeen käytön jlk? Itselläni myös alat koholla tämän lääkkeen aloituksen myötä.

Ei ole alkanut, ollut lääkkeen ajan helmikuusta lähtien 20-30 , viimeksi nyt elokuussa 21. Jouluna piikitän viidennen. Psori edelleen täysin poissa.

• Anonyymi

En tiedä sitten mikä nosti alat arvon koska muuta lääkkeitä ei ole mennyt eikä alkoholia. Ja verikokeissa on perusverenkuva, alat munuaisarvot jne..

• Anonyymi

Mun mies meinaa kuolla tähän lääkkeeseen. Maksa-arvot yli 800 ja samalla todella muut arvot ihan päin honkia, päivystyksen kautta keskus-sairaalaan ja siellä puol toist vkoa henkihieverissä ja maksabiopsiasn meinasi kuolla

• Anonyymi

Ja miehesi tila johtuu mielestäsi tuosta lääkkeestä? Mistä tiedät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miehesi tila johtuu mielestäsi tuosta lääkkeestä? Mistä tiedät?

Minulla myös maksa arvot olleet koholla, on pidetty taukoja, taas lääkitys psorin takia. Pistot on tehokkaita, viime vuonna oli puolen vuoden tauko eikä psori vaivannu kunnes nyt talvella pahentu.

• Anonyymi

Nyt 2-vuotta käyttänyt ilman näkyvää psoria, aikaisemmin tervettä ihoa ei melkein ollut. Uskomaton lääke joka puhdisti ihon jo yhdessä kuukaudessa. Selkeitä haittavaikutuksia en ole huomannut ja verikokeet aina priimaa, nyt seuranta enään 2-vuoden välein.

• Anonyymi

Minulla käytössä tremfya niminen lääke pistos kerran kahdessa kuukaudessa eikä psorista enää tietoakaan

• Anonyymi

Odot kohta tulet immuuniksi lääkkeeseen sitten on vaihdettava toiseen näin siinä käy

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ole hyvä, äläkä levitä huuhaata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä, äläkä levitä huuhaata.

Ei ole huuhaata, mutta vedä sinä vaan lääkkeitä ja rasvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole huuhaata, mutta vedä sinä vaan lääkkeitä ja rasvoja.

Annatko linkkejä vertaisarvioituihin tutkimuksiin, jotka tukevat klikkiväitettäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annatko linkkejä vertaisarvioituihin tutkimuksiin, jotka tukevat klikkiväitettäsi?

Videossa lähteet

• Anonyymi

Älä viitsi naurattaa psorias ei katoa mihinkään kokemusta 38 vuotta on ja pysyy aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Videossa lähteet

Ups, olen unohtanut tutustua lähteisiisi, yritän palata niihin. Taisit luvata, että ne ovat vertaisarvioituja ja tukevat väitettäsi?

• Anonyymi

Olen käyttänyt sitä 3 vuotta minulle sopii hyvin tämä lääke.

• Anonyymi

paljon sille jää hintaa?

• Anonyymi

Piikit maksaa 2958e/kpl. Lääkekatto on 633,17e - sen jälkeen piikit on 2,50e/kpl. Eli tekee vuodessa n 640e.

• Anonyymi

Täällä aloitettu reilu viikko sitten. vielä ei mitään vaikutusta. Kiinnostaakin, että kuinka nopeasti ko. lääke on auttanut teitä? Alkaa olla mitta täys tätä koko psoria, kaksi vuotta riehunut. metotrexaatti hiukan helpotti, vaan ei riittävästi.
      On se ihme tauti, kun oli vuosikausia pois, ja sitten yhtäkkiä räjähti koko iho.

• Anonyymi

Kahden viikon päästä huomasi ja kuukauden päästä täysin puhdas iho. Sitä ennen psoria 25v.
        4 vuotta nyt piikittänyt, edelleenkin sama tilanne. Lääketiede rules.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6594
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6043
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3334
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2790
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2614
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1849
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe