Hei, olen 18 vuotias poika ja asun pohjoisessa ja haluaisin muuttaa etelään tyttöystävän isän tykö asumaan mutta opiskelen ammattikoulun toista vuotta joten voitteko kertoa kannattako niin tehdä ja jos tekee niin nii mitä minun tulisi tehdä?
Olen opiskelija ja haluan muuttaa
7
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata. Käy koulu loppuun. Tyttöystäviä tulee ja menee.
- Anonyymi
Selvä
- Anonyymi
Oikeestaam ne ei oo mitään tyttöYSTÄVIÄ, ystävä ei jätä. Nuo tuollaset suhteet on enempikin huor. .kumppaneita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeestaam ne ei oo mitään tyttöYSTÄVIÄ, ystävä ei jätä. Nuo tuollaset suhteet on enempikin huor. .kumppaneita
Se on ihan normaalia nuorena. Monen mielestä vanhempanakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan normaalia nuorena. Monen mielestä vanhempanakin.
Onko se sitten normaalia jos moni niin tekee? Onko kaikki normaali hyvää ja oikein.
- Anonyymi
ei kannata. Ensin koulu loppuun ja siten katselet asiaa uudelleen. Aika kulkee nopeasti ja jos suhteenne on kestävää laatua, se kestää opiskeluajankin rasitteet. Sovitte vain jonkun systeemin miten toisianne tapaatte. Esimerkiksi joka toinen viikonloppu sinä menet tyttöystäväsi luo ja joka toinen hän tulee sinun luoksesi - tai millainen järjestely teille sopiikaan.
- Anonyymi
Muuten hyvä mutta junaliput ovat kalliita nii viikonloppu ei riitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727