MTV3:n Seitsemän uutisissa kerrottiin, että venäläiset ovat huolissaan siitä, että venäläistä kulttuuria ei arvosteta maailmalla. Miten sitä voisi arvostaa?
Länsimaiden uutisvälineissä kerrotaan joka päivä venäläisten tekemistä siviilien tappamisista, naisten raiskauksista, sairaaloiden ja muiden siviilikohteiden pommittamisista Ukrainassa, ukrainalaisten museoiden taide-esineiden varastamisesta ja viemisestä Venäjälle.
Miten venäläiset voivat olla niin pöljiä, että kuvittelevat Ukrainan sodan saavan maailman ylistämään venäläisyyttä? Sergei Lavrov on itse sanonut, ettei Venäjä tarvitse edustustoja ulkomailla. Se onkin ainoa viisaus, minkä hän on suustaan päästänyt pitkiin aikoihin!
Venäläiset huolissaan venäläisen kulttuurin syrjimisestä
7
172
Vastaukset
- Anonyymi
Arvostaako Venäjä itse muiden kulttuureja? Mitä on saanut heidän kommenttejaan lukea, esim. länsimaisesta kulttuurista. Se on ollut kaikkea muuta kuin arvostusta. Ennen kun vaativat kulttuurinsa arvostamista. Katsoisivat peiliin. Sitä paitsi, Valitettavasti Venäjän kulttuuri näyttää nyt muiden silmissä lähinnä, vain sotansa jumaloimiselta.
- Anonyymi
Olen kanssasi täysin samaa mieltä, koko venäjän historian aikana siellä on lähes jumaloitu sotia ja sotimista, raakuuksia, ym.!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kanssasi täysin samaa mieltä, koko venäjän historian aikana siellä on lähes jumaloitu sotia ja sotimista, raakuuksia, ym.!
Venäjä arvostaa omia vähemmistöjään tapattamalla heitä turhissa Putinin aloittamissa sodissa
- Anonyymi
Stalin tapatti kyllä aika tasapuolisesti vähemmistöjen ja enemmistöjen edustajia, noin 20 miljoonaa oman maan kansalaista. Juuri tästä syystä venäläiset pitävätkin Stalinia suuressa arvossa.
- Anonyymi
Kumpa naapurissa oleva kuvottava senmaalainen nuorehko narttu menisi sinne mistä tullutkin. Raivostuttaa avointa, aiheetonta ynseilyä ja koppavuutta sietää.
Helkuttiin vaan kiittämätön ruma elätti! - Anonyymi
Kulttuuri on vähän eri asia kuin politiikka.
...
Paitsi tietysti kulttuuripolitiikka. - Anonyymi
Venäjällä mm. niskalaukaukset ovat hyvin arvostettuja länsimaissa hyi-hyi asioita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2476787Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664214Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562332
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https381383Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061