Riittää, että itse vakuuttuu Jeesuksesta, ei tarvi muita vakuuttaa

Anonyymi-ap

Kun itse ei tiedä ja vakuuttaa muita,
niin tuloksena on fiasko,
joten kantsii itse löytää ja oppia.

8

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun alkaa pakottaa muita uskoon, niin voi tulla kutsutuksi pahalla sanalla suoraan päin näköä.

• Anonyymi

Muiden vakuuttaminen on tärkeää. Ei pakottamalla, vaan tosiasioilla.

Miksi kaikki muut maailman johtajat uhraavat alaisensa ja seisovat heidän yläpuolellaan käskyttämässä, mutta Jeesus antoi itsensä uhriksi alaistensa synneistä? Pietari, hänen opetuslapsistaan uskollisin, kielsi hänet ja niin meidän kristittyjen johtaja on kaikkien hyllkäämäksi tullut. Juuri tämän kaltainen ainutlaatuisuus on omiaan todistamaan että Jeesus todella on Herra. Vai sattumaltako vaan maailman johtajat ovat pelkureita häneen nähden? Sattumaltako nämä ovat toisessa ääripäässä? Mikseivät tule edes puoliväliin vastaan ja uhraudu alaistensa puolesta edes vähän, vaan Kristus on ylhäisessä yksinäisyydessään toisessa päässä. Ei käy Putin taistelemaan venäläisten puolesta eikä Sanna Marin jaa omaisuuttaan Suomen köyhille.

• Anonyymi

...
        Kristuksen palvelijoiden tehtäviin lukeutuu:

2 Korinttolaiskirje 10:5
        "Me hajotamme maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Jumalan tuntemista vastaan, ja vangitsemme jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Kristukselle ... "

Ei päätä tule työntää pensaaseen vastaväitteitten osalta. Kristuksessa on vastaus kaikkeen. Mitä enemmän uskovilla on aseita tuhota nuo ihmisten vastaväitteet sitä selvemmin ihmiset joutuvat kohtaamaan syntisyytensä ja tarpeensa Pelastajalle.

• Henki joka vakuutta että on kuuluva Jeesukselle.

• Anonyymi

Mitäs sitten kun ruumis katoaa ja et ole isän luona? Välitilaan haamuksi mahdollisesti. Jotkut asiat voi olla liian hyvää ollakseen totta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sitten kun ruumis katoaa ja et ole isän luona? Välitilaan haamuksi mahdollisesti. Jotkut asiat voi olla liian hyvää ollakseen totta.

Ruumis palajaa maaksi jälleen mistä on otettukin, ei katoa mihinkään, henki paljaa Jumalan tykö jos on uskossa elänyt Jeesusen yhteydessä tulee kirkastettu ruumis Jeesusen ruumiin kaltainen.

• Anonyymi

jep sanotaanhan sitä, että pidä jumalasi hyvässä valossa tekemällä sen tekoja jne. ja älä tuomitse plää plää, koska kellään ei oo oikeutta siihen

• Anonyymi

Kannattaa vakuuttua Saunatontusta.
      Muuta ette tarvitse.
      -Aloittaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6149
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5663
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3184
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1739
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1717
    Aihe