Tai julkkis mainostaa jo jotain, saako se kortin vinkumaan.
Oletko ostanut jotain mainoksen perusteella?
Jos Jorma Uotinen mainostaa kahvia laitatteko sen kauppalappuun
21
310
Vastaukset
- Anonyymi
Uotinen on sopivan ovela kuten pienipalkkaisen pitääkin
Jotta saa duunia
Kun häneltä kysyttiin miksi hän on omista asioistaan etäinen hän alkoi jaatitella ettei halua paljastaa ksikkea eikä siitä tietysti ole kyse vaan hän on jotenkin etäinen ja sitä hän ei kertonut
Arvioin että pakko olla vähän vainoharhsinen että saa töitä hyppimisellä- Anonyymi
Ei se mitään jaaritellut, useat julkkikset sentään vielä pitävät henkilökohtaiset asiat ominaan. Varmasti ohjelmat ja lehdet hyökkäisivät ruotimaan. Hieno haastattelu.
Kuka katsoi Nikon Perjantaiohjelmasta, hän kertoi että silloin kun hän oli lähes ainut julkihomo, hänet pyydettiin ohjelmiin kiintiöksi, että kyllähän yksi tällaienkin ohjelmassa pitää olla..
Ja asiaan. En osta mitään mainoksen perusteella. Kaupassa katson, käprin ja pohdin pitkään ostosta, kahvit maun perusteella. En tarkkaan muista oliko Juhlamokka, se kahvi, on muutettu ihan pilalle, ei kannata ostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään jaaritellut, useat julkkikset sentään vielä pitävät henkilökohtaiset asiat ominaan. Varmasti ohjelmat ja lehdet hyökkäisivät ruotimaan. Hieno haastattelu.
Kuka katsoi Nikon Perjantaiohjelmasta, hän kertoi että silloin kun hän oli lähes ainut julkihomo, hänet pyydettiin ohjelmiin kiintiöksi, että kyllähän yksi tällaienkin ohjelmassa pitää olla..
Ja asiaan. En osta mitään mainoksen perusteella. Kaupassa katson, käprin ja pohdin pitkään ostosta, kahvit maun perusteella. En tarkkaan muista oliko Juhlamokka, se kahvi, on muutettu ihan pilalle, ei kannata ostaa.Niko Saarinen oli ihan oikeassa, että ohjelmassa silloin piti olla yksi julkihomo. Nyt asia on edennyt, ohjelmassa pitää olla vähintään yksi homo, yksi lesbo ja yksi sukupuolensa korjannut tai muu sukupuolinen. Kuten Farmi-ohjelmassa on.
En osta mitään sen perusteella mitä julkkis mainostaa. Voi kääntyä päinvastoinkin. Jos olen aiemmin pitänyt jostain tuotteesta, mutta julkkiksen kanssa "kemiat" ei kohtaa, jää tuote ostamatta. No joo yleensä ostan vain tarpeeseen en mainosten "uhrina". - Anonyymi
Onko sulla sitten isompi palkka??
- Anonyymi
Olen nähnyt Oopperassa Uotisen tanssiteoksen.
Vaikka en ole modernin tanssin ystävä täytyy myöntää,
että se oli viihdyttävä ja hieno esitys. - Anonyymi
En ole mainonnan uhri. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä tuotteita joku julkkis tai ylipäätään joku muu käyttää.
- Anonyymi
Hyvin on mennyt mainos sinun kaaliisi. En minä ainakaan usko, että julkkikset
itse käyttävät niitä tuotteita, joita rahasta mainostavat. - Anonyymi
Koiranmmatolääkettä mainostettiin niin oletko kokeillut ja kuinka appaljon tuli tavaraa pönttöön?
- Anonyymi
En käytä kauppalappuja.
Mutta kaupallisia tiedotteita tietenkin näen, väkiselläkin. Niistähän sitä tietoutta uusista tuotteista saa. Mainoksissa aina riskinsä, voivat kiinnostuttaa ihmisiä tuotteista ja kauppakin alkaa käymään. Mutta kuten aloituksessakin annettiin ymmärtää, jostain syystä sitten osa ihmisistä alkaa karsastamaan jotain tuotetta, vaikkapa nyt mainoksessa esiintyvän henkilön persoonan takia.
Siks usein palkataan tunnettuja julkisuuden henkilöitä mainoskasvoiksi, niillä on laaja tunnttevuus jo valmiiksi. Vaikkakin tunnettu naama maksaa enenpi, kuin jokin amatöörinäyttelijä, isoissa mainosbudjeteissa kyseeessä investointi, ei kuluerä.
Mutta kyllä amatööritaustallakin luodaan menestystarinoita, kaikki kai muistaa k-kaupan väiskin, tai 99-kenkäkauppiaan. Net oli repäisty mainoksiin ihan puskista ja net antoi kasvot k- kaupan tuotteille. Tai panutyttö, jonka utareilla myytiin älyttömät määrät talomaaleja suomalaisille.
Mutta ennestään tunnetun julkkiksen naamalla on helpompi saada sen tyypin fanit kiinnostuun kaupusteltavasta tuotteesta
Niettä en ole nähnyt uotisen kaupustelevan kahvia, oishan se vaihtelua niihin iänikuisiin kultaisiin kahvihetkiin, joissa joku nobody mimmi on meikattu viimosen päälle ja kittaa sumppia spraymaalilla maalatuista kullanvärisistä kupeista. Iteasiassa kahvimainonnassa ois paljonkin kehittämisen varaa. Huumoria niissä juurikaan ei ole, eikä koiraa kuolaamassa kahvia juovan mainospersoonan vieressä.
Että riippuen kässäristä, toteutuksesta, mainoksen sisällöstä, kyllä mua alkais uotisen mainostama kahvi kiinnostamaan ja riippuen kaupan esillepanosta, voisin kokeeksi sellaista ostaakkin. Mulla kun ei ole sen kummempaa uotista vastaankaan, vaikken fani olekkaan.
=DW= - Anonyymi
Ei saa korttiani vinkumaan. En tosin ole edes nähnyt koko mainosta ja yleensäkään en niitä telkkarista edes katso.
Ainoa kanava mistä tuotteita bongailen on tiettyjen kauppojen asiakaskirjeet ja tarjoukset sähköpostissani, muita mainoksia en tarvitse.
Läppäristäkään en mainoksia nää kun on esto päällä. - Anonyymi
Lopetin presidentin ostamisen jo edellisen mainosjakson aikana vuosia sitten.
- Anonyymi
Mitähän kissa ostaisi jos pääsisi kauppaan? Hiekkaa vai ruokaa,uuden petin?
- Anonyymi
kaikki kai muistaa k-kaupan väiskin,
ei ole amatööri
kaatoi Neuvostoliiton lihatiskillä
https://www.youtube.com/watch?v=ZKVhrzhAI8I - Anonyymi
Uusi pressa paahto, kaakaomainen maku elämys täytyy maistaa, jos vaikka alkaisi tanssittamaan?☕☕
- Anonyymi
Minä saan kaakaomaisen makuelämyksen joka kahviini jos haluan ja usein jopa haluan. Pressaa en juo enkä osta, kaupunkikahvit parempia. Köyhä eläkeläinen maustaa sitten ihan itse haluamallaan mausteella, nam. Tälläkertaa kardemummakahvia kermavaahdolla.
- Anonyymi
Olen ostanut asunnon mainoksen perusteella. Ellei mainosta olisi ollut, en olisi tiennyt ko, asuntoja olevan rakenteilla ja myynnissä.
- Anonyymi
Eiköhän tänä päivänä ainakin yksin asuva eläkeläis- Nainen osta kahvit tarjouksista 3 pakettia 10e. On tänäkin saatavissa citymarket. Jättäneet oman tutun kahvi merkin ajat sitten ostamasta.Ostaen vain tarjouksesta jos sattu olemaan? Kyllä se raha puhuu mitä sietä kaupasta kotiin ostaa.Kun asuu yksin,ilman mies.Miehen tuloja tai ilman lesken eläke. Ilman perintörahoja.
- Anonyymi
Tämä yksin asuva pienellä eläkkeellä oleva vanha akka ostaa kahvinsa ihan muuten kuin 3 pakettia kympillä. Kaapistani löytyy vain Pauligin kaupunkikahveja. Ei ole minullakaan miehen tuloja eikä lesken eläkkeitä eikä myöskään perintörahoja ja eläkekin jäi pieneksi vuosikymmenten osa-aikaisesta työstä. Silti minulla on varaa ostaa hyvää ja mieleistäni kahvia kun laitan myös itse ruokani enkä osta kalliita valmiita ruokia.
Ai niin , on mulla välillä varaa sitä viiniäkin litkiä josta syyllistät kaikkia eläkeläisnaisia eikä mun tarvii sossusta rahaa mankua. - Anonyymi
Minä ostan Paulingin kaupunki kahveja n7e paketti. Tummaa paahtoa. Sitä ennen oli P. erikoiskahvi merkit käytössä joku vuosi sitten. Kerralla keitän päivällä lähes pari mukia. Aamulla vedenkeitin ja vihreä tee tai pikakahvia muki.
Kahvi vaikuttaa joskus sydän toimintaan.
- Anonyymi
Kyllä minä ostan kun kerran jorma mainostaa sitä 🥰
- Anonyymi
Onpa p askat kommentit, suomi on todella rasistinen maa.:t:maailman onnellisin kansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010