Olin Avarnilla 5 vuoden ajan vartijana ja järjestyksenvalvojana. Esimiehet pääasiallisesti täysin kujalla. Eivät edes yritä ymmärtää työntekijöitä, vaan lypsävät mieluummin loppuun ja olettavat työntekijöiden olevan onnellisia kun saa heitä palvella. Olin jo lähellä hermoromahdusta ennenkuin ymmärsin lähteä.
Säälittää ne muutamat mukavat kollegat jotka vielä jäivät tuohon sirkukseen...
Avarn... Ei enää ikinä
4
390
Vastaukset
- Anonyymi
Lähdin itekin lätkimään kun alkoi päälliköiden touhut riittämään. Nykyisessä vartiointiliikkeessä hommat rullaa enemmän kuin paremmin. Ei enää avarnille.
- Anonyymi
AVARN = Safetor
- Anonyymi
2vuotta sitä hulluutta jaksoi katella. Epäkohdista sanottu esihenkilölle, hr-päällikölle ja luottareille. Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Sen sijaan työyhteisössä aletiin puhumaan pahaa musta selän takana kun olin epäkohtia nostanut esille. Täyttä paskaa mitä ovat kertoneet julkisuuteen että olisivat prosesseja parantaneet.
Onneksi nyt onnellisesti muualla. Ei ikinä enää Avarnille! - Anonyymi
Et taida olla ihan tavallista vartija-ainesta, jos et tykkää hakata ihmisiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840