Nyt testataan tietoa Harrison Fordin tähdittämistä elokuvista.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009448418.html
Oma tulos: vastasit oikein 10 kysymykseen. Tieni huipulle! Sieltähän tuli aivan loistava tulos. Olet selvästi nähnyt paljon Harrison Fordin elokuvia.
Joitain olen nähnyt. Esim. alkuperäiset Star warsit ja Indiana Jonesit suosikkeja, Takaa-ajettukin ihan hyvä.
Maanantain Harrison Ford -visa
16
122
Vastaukset
11/15 ihan ok. Pari hankalampaa kysymystä oli kyllä.🙂.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17798267e
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Tieni huipulle! Sieltähän tuli aivan loistava tulos – olet selvästi nähnyt paljon Harrison Fordin elokuvia.
“Nothing surprises me; I’m a scientist.”
Vastasit oikein 10 kysymykseen8/15. Yllättävän hyvä ollaakseen Hollywood-näyttelijää koskeva visa. Mutta Ford onkin harvalukuisaan hyvien näyttelijöiden joukkoon kuuluva siellä.
6 oikein. Tämä siitäkin huolimatta, että Harrison Ford on yksi lempinäyttelijöistäni.
- Anonyymi
Tieni huipulle! Sieltähän tuli aivan loistava tulos – olet selvästi nähnyt paljon Harrison Fordin elokuvia.
“Nothing surprises me; I’m a scientist.”
Vastasit oikein 11 kysymykseen
Arvalla osa ja hihasta ravistamalla loput, yhden tiesin varmaksi, ruoskan! - Anonyymi
Vastasin oikein viiteen kysymykseen 🙄
Indiana Jones -kysymykset tiesin, muut lottosin. Ei varmaan tarvitse odotella voittoja veikkauksesta..
xLinerIhan hyvin meni =) 5 oikein on parempi kuitenkin kuin 1 oikein, tosin ykskin oikein on musta hyvä.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Ihan hyvin meni =) 5 oikein on parempi kuitenkin kuin 1 oikein, tosin ykskin oikein on musta hyvä.
Mä luulen että silloin täytyy jo olla oikeesti hyvä, jos saa vain yhden oikein. Täytyy tietää oikea vastaus, jotta voi valita väärän 😄
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen että silloin täytyy jo olla oikeesti hyvä, jos saa vain yhden oikein. Täytyy tietää oikea vastaus, jotta voi valita väärän 😄
xLinerJoo. Ainakin tietää sen oikein menneen =D
- Anonyymi
Joo tämä on taas näitä "katso näkymätön mainos jotta voit tehdä kyselyn".
Sama mainostoimisto, tekee näkymättömiä mainoksia.
MeNaiset-kyselyt näkyvät, pitäisiköhän muuttaa selaimen asetuksia, enpä viitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982