Tämä on juuri sinulle, rosvot, jotka veitte kaiken mitä irti saitte. Tiedätkö minäkin olen joutunut ensin hankkimaan rahat, miettimään tarkoin mitä hankin. Vain sitä mikä minua miellyttää, on juuri mitä minä haluan. Te veitte kaiken millä vähänkin rahaa irtoaa, Arabiaa, Pentikkiä, pienkeramiikkapajojen astioita ja muuta. Toivon, että jokainen euro tuhoaa sinua aina vaan syvemmälle ja joudut kiinni. Kaivataanko sinua, ei.
Sinulle hämäränliikkuja
7
322
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä saalis
- Anonyymi
Muista - parahin aloittaja - jotta Jumala on oikeudenmukainen. Mitä ihminen kylvää, sitä se niittää.
- Anonyymi
Mikä helvetin jumala ??
Kuinka satuolento liittyy rosvoiluun ja muuhun vääryyteen ?? Sanompa vaan et mee hoitoon hahmosi kanssa, tai ota ainakin lääkkeesi.. - Anonyymi
Oikeuden mukainen. Painu juntti töihin ja hanki omillasi. 1. Käskyistä älä varasta. Näet vielä, että tie jota kuljet hukuttaa.
- Anonyymi
Totta, kylväå pahuutta ja saa pahuutta. Niin se menee, tie jota kulkee hämäliikkuja , tietä varkaan joka vaeltaa, sillä tiellä kulkee ja yhä syvemmälle uppoaa.
- Anonyymi
tuottoisaa seutua käyä tavaraa löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337314- 396825
- 323827
- 453220
- 342824
- 162632
- 372218
- 162166
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 342010