Olen katsellut kun kahdessa eri talossa on jossain asunnoissa kummalliset väriä vaihtavat valot milloin huone on sininen, punainen, vihree tai keltainen. Mikä tarkoitus näillä on. Luulis ottavan silmiin. Itse en tälläisiä voisi pitää
Mikä tarkoitus
11
422
Vastaukset
- Anonyymi
Olisko kasvien kasvatuslamppuja.
- Anonyymi
Voihan ne ollakin ja ledeillä myös pystyy leikkiin väreillä, mutta miksi ihmeessä joku vaihtaa asunnossa valoa moneen kertaan päivän sisällä. Mäkin olen jossain nähnyt tollasta mitä aloittaja kertoo.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan ne ollakin ja ledeillä myös pystyy leikkiin väreillä, mutta miksi ihmeessä joku vaihtaa asunnossa valoa moneen kertaan päivän sisällä. Mäkin olen jossain nähnyt tollasta mitä aloittaja kertoo.
lajijasurisNiin välillä huone on ihan punainen, sitten ihan sininen, sitten vihreä ja keltainen ja ne on voimakkaat värit
- Anonyymi
Ei ole kasvatuslamppuja. Ne ei ole monivärisiä ja vaihda väriä yhtä mittaa
- Anonyymi
Kahden eri talon pihalla on punainen auto. Mikä tarkoitus niillä on? Itse en voisi tällaisia pitää. Käväisepä kysymässä.
- Anonyymi
Jos on punainen valo ikkunassa, se tarkoittaa, että siellä on asiakas sisällä. Vihreä tarkoittaa vapaata ja keltainen ehkä sitä, että kohta vapautuu...
- Anonyymi
Jaaha taas tää juttu alkaa. ja kohta juttuun tulee pikkurouva
- Anonyymi
Voiskohan liittyä jotenkin huumeisiin
- Anonyymi
No ei liity huumeisiin eikä pikkurouviin. Nykyisin teinit, ja miksei muutkin, virittelevät huoneisiinsa tuollaisia tunnelmavaloja. Niitä voi sitten vaihdella fiiliksen mukaan.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707