Romahtaako servo?

Anonyymi-ap

On meinaan sen näköitä rapautumista pilareissa, jotta ihan pelottaa. Ja ihan kadun puolella.

10

315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haittaaks se ? Koko paikkakunta rapistuu ja pusikoituu pikkuhiljaa aavekaupungiksi..

• Anonyymi

Olisihan se hyvä tietää tulevaa evakuointia varten, koska se pitää aloittaa. Jottei ihan niskaan romahda!

• Anonyymi

Tässä sitä on ihan parhaita paikkakunnan kehittäjiä liikellä.
      Näkisi vaan sinutkin tekemässä jotain.

• Anonyymi

Asia on vaan niin ettei kuolevaa kylää kiinnosta kenenkään kehittää tai kunnostaa. En aio ajatustani antaa enää Outokummulle, tein työurani täällä ja rakensin paikkakuntaa veroeuroilla oman osani joten se riittäköön nyt.
        Itse olen siinä onnellisessa asemassa että pääsin eläkkeelle, muutamme kotiseudulleni joka minulle rakas. Vajaan vuoden päässä on vaimoni eläköityminen joten sen jälkeen olemme vapaita lähtemään. Myin omistamamme asunnon ja asumme siinä vuokralla sopimuksemme mukaan, uusi asunto on haussa kotiseudulla ja ostamme sellaisen kun sopiva sieltä löytyy.

Pusikoituminen on karu tosiasia, rakennukset rapistuvat kun niistä ei huolehdita ajallaan. Kokonaiskuva on suttuinen ja autio.
        Väkimäärä on puolittunut muutamaan vuosikymmenen sisällä, tyhjiä liiketiloja on helvetisti pitkin pääkadun vierustoja.
        Erikoisliikkeitä on lopettanut paljon, eläköityminen vie lisää pikkuhiljaa kun uusia yrittäjiä ei löydy jatkajiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asia on vaan niin ettei kuolevaa kylää kiinnosta kenenkään kehittää tai kunnostaa. En aio ajatustani antaa enää Outokummulle, tein työurani täällä ja rakensin paikkakuntaa veroeuroilla oman osani joten se riittäköön nyt.
        Itse olen siinä onnellisessa asemassa että pääsin eläkkeelle, muutamme kotiseudulleni joka minulle rakas. Vajaan vuoden päässä on vaimoni eläköityminen joten sen jälkeen olemme vapaita lähtemään. Myin omistamamme asunnon ja asumme siinä vuokralla sopimuksemme mukaan, uusi asunto on haussa kotiseudulla ja ostamme sellaisen kun sopiva sieltä löytyy.

Pusikoituminen on karu tosiasia, rakennukset rapistuvat kun niistä ei huolehdita ajallaan. Kokonaiskuva on suttuinen ja autio.
        Väkimäärä on puolittunut muutamaan vuosikymmenen sisällä, tyhjiä liiketiloja on helvetisti pitkin pääkadun vierustoja.
        Erikoisliikkeitä on lopettanut paljon, eläköityminen vie lisää pikkuhiljaa kun uusia yrittäjiä ei löydy jatkajiksi.

Ihmeellistä ruikutusta, menkää sinne missä on hyvä olla. Joidenkin on hyvä olla täällä ihan omassa kotikaupungissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon kommentin voisi antaa todella monelle muullekin pikkukunnalle. Se nyt vaan on suomessa tälleen, jotta väki vähenee kaikkialla, eikä pikkukylät kiinnosta ketään, kun siellä ei ole niitä työpaikkojakaan. Isommat kaupungit omivat koulut itselleen ja näin saavat ainakin nuoret muuttamaaan sinne.

• Anonyymi

Mie romahan

• Anonyymi

Sinä olet jo romahtanut. Viihdy nyt siellä raunioissasi kun kerran olet romahtanut.

• Anonyymi

on paljon muitakin, jotka ovat jo rapistumiskunnossa. Kellarit homeessa. Tiedä milloin humpsahtaa

• Anonyymi

Eikös servo oo jo ensivuonna purkulistalla. Ekana purkaa Syrjä kadun puurötiskön..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7174
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6685
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3644
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3150
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2794
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2592
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2126
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1997
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1910
    Aihe