https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009544727.html
"Singapore hirtti vangin yhden kannabiskilon takia"
Tuollaiseen maahan ei siis kertakaikkiaan saa eikä voi matkustaa. Ei eroa Malesiasta tms.
Nyt ei sitten voi matkustaa Singaporeenkaan
5
436
Vastaukset
- Anonyymi
Matkustat aina kilon klöntti mukana?
- Anonyymi
Piste ilman neulaa keisarille https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Poretta_eli_Keisarin_uudet_pisteet
- Anonyymi
Aikoinaan suomalaisnainen jäi kiinni Singaporessa laukussaan kilotolkulla huumeita. Suomen ulkoministeriö maksoi miljoonia ja sai naisen vapaaksi.
- Anonyymi
Ai ulkoministeriö, kenenköhän rahoilla? Parempi ois ollut päästää kiikkumaan.
- Anonyymi
Olen juuri palannut Singaporen kautta Helsinkiin, Changi, Singaporen lentokenttä on upea ja äärimmäisen hyvin hoidettu toiminnoiltaan, puutarhoineen, vesiputouksineen ym, mutta..! Ensinnäkin saapuminen maahan on tehty suomalaisille erittäin hankalaksi. Ei ketään immigration osastolla, maahantulossa joudut ensin täyttämään pienellä tietokoneella monenlaista tietoa englannin kielellä, jossa saattaa mennä yli tuntikin. Jos laite hyväksyy kaikki, ole onnellinen. Ketään ei ollut avustamassa monikymmenpäistä jonoa laitteille. Ja jos olet hyväksytty, menet toisille automaattilaitteille, jossa esität passin ja muut tarvittavat dokumentit. Laukkusi on pyörinyt hän mennessä jo kauan aikaa odottaen että noudat sen hihnalta.
Maasta lähtiessä kaikki oli näennäisesti ok, mutta sitten alkoi lähdön turvatarkastus, joka oli kaikkea muuta kuin ystävällinen. Ilmeisen nautinnollisesti alistavat rajatarkastushenkilöt käyttivät käskyjä ja riuhtoivat päällyspuseroita pois vanhempien henkilöitten yltä, jotka eivät samalla sekunnilla totelleet. Armeijahenkinen miesmäinen ylimielinen nainen otti passini ja maihinnousukorttini pois, koska he huomasivat diabetes pillerini, heille kaikki oli huumetta. Sitten minua käskytettiin syrjään ja tehtiin monenlaisia hipaisutestejä digitaalisen laitteen kanssa. Eivät osanneet, välittäneet lukea reseptejä. Kaiken kaikkiaan siinä oli tunnelmaa, että ollaan keskitysleirillä. Ei ole kauan siitä kun Singaporessa hirtettiin henkilö, jolla oli huumeita. Ei koskaan Singaporeen ja sen kautta minnekään!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707