Tätä kirjoittaessa jäljellä vähän yli 1.5 tuntia pakollista palvelusta v59 syntyneen eläke laskurin mukaan.Koska en ole sanoutunut irti vapun jälkeen jatkuu ikäänkuin vapaehtois työläisenä vaikka eihän se täsmällinen rinnastus ole .Jatko riippuu siitä ilmeneekö työssä ahdistavia seikkoja.
Pakollinen palvelus päättyy
10
254
Vastaukset
- Anonyymi
Olet sitten saavuttanut alimman eläkeiän, onneksi olkoon.
- Anonyymi
Kunto kesti.. Wau
- Anonyymi
Ja eiku kansaneläkettä hakemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja eiku kansaneläkettä hakemaan.
Ei työtä iänkaiken tehnyt saa mitään kansan/ takuueläkettä, se on tarkoitettu romaneille ja maahanmuuttajille joilla ikää tarpeeksi.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178394636
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Muista nostaa OVE, enää ei mene vähennyksiä, kun alin eläkeikä on saavutettu.
- Anonyymi
Myös voi alkaa nostaa koko eläkettä , kun on jo oikeutettu siihen ja silti jatkaa töitä joka kartuttaa lisää eläkettä.
Minä pääsin eläkkeelle jo kolme vuotta sitten , töitä tein 42v ,jatkan edelleen töissä, mutta en niissä töissä joista tää eläke tuli vaan ihan muissa töissä, nostan eläkettä ja saan palkan , olen kunnossa ja tää toinen työ on mielenkiintoinen.,olen sinkku , eikä ole muutakaan tekemistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös voi alkaa nostaa koko eläkettä , kun on jo oikeutettu siihen ja silti jatkaa töitä joka kartuttaa lisää eläkettä.
Minä pääsin eläkkeelle jo kolme vuotta sitten , töitä tein 42v ,jatkan edelleen töissä, mutta en niissä töissä joista tää eläke tuli vaan ihan muissa töissä, nostan eläkettä ja saan palkan , olen kunnossa ja tää toinen työ on mielenkiintoinen.,olen sinkku , eikä ole muutakaan tekemistä.Mutta, sinun on ensin irtisanouduttava, jotta saat koko eläkkeen = olet eläkkeellä.
Sen jälkeen voit sopia uudesta työsuhteesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, sinun on ensin irtisanouduttava, jotta saat koko eläkkeen = olet eläkkeellä.
Sen jälkeen voit sopia uudesta työsuhteesta.Näin se menee
- Anonyymi
kaikki eläkkeet poistuvat ja olet työtätekevä työnhakija jatkossa korkein netto tulosi on noin 1000 euroa vuodessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748