Auton valmistajan suositukset on hyvä, joten mikä idea on hankkia esim. 50mm leveämmät ja prof. "maksimaalisen matalat"?
Matalaprof. renkaat on todella rumat silmäänkin jotka kärsii ja varmasti kyydissä ollessa korvatkin kärsii!
Ajo-ominaisuudet samalla myös katoaa eli ei kellään kivaa!
Mikä ihmisiä vaivaa, kun pakko hankkia "ylimittaiset" renkaat autoon?
28
614
Vastaukset
- Anonyymi
Tyyli ennen terveyttä.
- Anonyymi
Tuo sinun pitää perustella.
- Anonyymi
Kovastipa sinua tuntuu ärsyttävän toisten valinnat. Miksi?
Nuoriso on aina kautta aikojen tykännyt jostain, joka setämiehistä ei ole järkevää. Niin oli sinunkin nuoruudessasi….
Jos joku nuori hankkii autoonsa omasta mielestään tyylikkäät ja näyttävät renkaat vanteineen, niin mitäpä haittaa siitä sinulle on? Tai muuten tuunaa autoaan….
Kyllä niitä huonompiakin harrastuksia voisi olla….- Anonyymi
No onneksi ne korotetut perät ovat mennyttä aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi ne korotetut perät ovat mennyttä aikaa.
Vaan oli se korotettu perä ja iso lintulauta päällä tyylikäs näky 70-luvulla.
- Anonyymi
Pullukka profiili sopii hyvin pohjoiskoreaan ja Kia maasturiin?😩😖
- Anonyymi
Niimpä, 245/75/17 oiva koko
- Anonyymi
Kyllä kohtuullinen leventäminen ja madaltaminen tekee usein hyvää myös ajo-ominaisuuksille. Toinen juttu on taas se "teinituunaaminen" kun pilataan auton ominaisuudet ulkonäön alttarille ja usein se liioittelu on oikeasti rumaa vaikka auto olisi kuinka "tontissa" ja raapii pohjastaan hidastetöyssyissä.
- Anonyymi
Setämiehen selkä tulee matalaprofiilin kyydissä tärinästä kipeäksi. EU:ssa on harkittu leveiden renkaiden kieltämistä niiden suuremman polttoaineen kulutuksen vuoksi. Turha harkinta, hölmöyttä ei voi säädöksin vastustaa.
Kurvin voi ajaa nopeammin matalaprofiililla koska se ei "taitu alle" kuten korkea profiili.
Ostipa naapuri Minin ja tilaukseen laitettiin korkea profiiliset renkaat - matalat tuli ja niillä on vaikeuksia ajaa syrjäseudun lumisilla teillä.
Ja tämä: Maahantuotavissa autoissa on tehtaalla laitetut matalat profiilit - muuta halutessaan joutuu tilaamaan tehtaalta saakka korkeamman profiilin VANTEET ja renkaat - ne tyyppihyväksytyt! Tyhmyys on kuin sota - ei estettävissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setämiehen selkä tulee matalaprofiilin kyydissä tärinästä kipeäksi. EU:ssa on harkittu leveiden renkaiden kieltämistä niiden suuremman polttoaineen kulutuksen vuoksi. Turha harkinta, hölmöyttä ei voi säädöksin vastustaa.
Kurvin voi ajaa nopeammin matalaprofiililla koska se ei "taitu alle" kuten korkea profiili.
Ostipa naapuri Minin ja tilaukseen laitettiin korkea profiiliset renkaat - matalat tuli ja niillä on vaikeuksia ajaa syrjäseudun lumisilla teillä.
Ja tämä: Maahantuotavissa autoissa on tehtaalla laitetut matalat profiilit - muuta halutessaan joutuu tilaamaan tehtaalta saakka korkeamman profiilin VANTEET ja renkaat - ne tyyppihyväksytyt! Tyhmyys on kuin sota - ei estettävissä.Uudet autot tulee niillä vanteilla ja renkailla mitä kuhunkin varustetasoon kuuluu. Jos haluaa jotain muuta, niin siitä pitää maksaa lisää ja yleensä ne muutokset tehdään kun auto saapuu Suomeen ja myyjälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setämiehen selkä tulee matalaprofiilin kyydissä tärinästä kipeäksi. EU:ssa on harkittu leveiden renkaiden kieltämistä niiden suuremman polttoaineen kulutuksen vuoksi. Turha harkinta, hölmöyttä ei voi säädöksin vastustaa.
Kurvin voi ajaa nopeammin matalaprofiililla koska se ei "taitu alle" kuten korkea profiili.
Ostipa naapuri Minin ja tilaukseen laitettiin korkea profiiliset renkaat - matalat tuli ja niillä on vaikeuksia ajaa syrjäseudun lumisilla teillä.
Ja tämä: Maahantuotavissa autoissa on tehtaalla laitetut matalat profiilit - muuta halutessaan joutuu tilaamaan tehtaalta saakka korkeamman profiilin VANTEET ja renkaat - ne tyyppihyväksytyt! Tyhmyys on kuin sota - ei estettävissä.Millaiset on korkeamman profiilin VANTEET?
- Anonyymi
Ei normaalit lihaa syövät työssäkäyvät selllaisia hommaakaan se on ihan teinix-meininkiä tarkoitus on viestittää ympäristölle kuski on degenroitunut 5-vuotiaan lapsen tasolle
- Anonyymi
Voi sinua metsien miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua metsien miestä.
Metsien mies kirjoittaa täyttä asiaa toisin kuin haitakkeet.
Autoteknikko vuodesta 1969.
- Anonyymi
Autoon kannattaa laittaa sellaiset renkaat jotka siihen oikeasti sopii ja valita sen mukaan haluaako painottaa mukavuutta vai ajettavuutta. Itse valitsen ajettavuuden ja tingin hieman mukavuudesta, sillä en pidä tunnottomasta ja heiluvasta autosta.
- Anonyymi
non komeet! mä otan aina matalat leveet läskit ja levee vanne, se pitää kovassa mutkassa vetäessä eikä kumi sorra alle! aina tulee vanne ja kumi yli kaaren!
- Anonyymi
Ihanaa amista!
- Anonyymi
Rengasapinat puhuu kebabrengastuksesta, mutta matkiihan sitä tyyliä böndepojatkin. Esim. jossain savo-kainuussa lippispäät pilaa "autonsa" tuolla tyylillä.
- Anonyymi
Uusissa sähköautissa vasta idiotismi oikeinkukkii !AIVAN JÄRJETTÖMIÄ LEVEYKSI Ä JA TUUMA KOKOJA!!!!
Ja ympäristö on nyt tapetilla ja kaikkien huulilla maailman saatuminen ja aivan hulluja rengaskokoja uusissa tehdas autoissa!- Anonyymi
Painava ja tehokas auto vaatii isommat ja leveämmät renkaat. Onko tämä sinulle uusi ja ihmeellinen asia?
- Anonyymi
Voihan kateuden määrää. Renkaat sovitetaan auton ominaisuuksien mukaan tehtaalla ja sitten lisävarusteena tai jälkeenpäin toiset haluaa jotain suurempaa ja mitä sitten? Ei ne tiet siitä kulu jos kantavaa pintaa on enemmän, eikä siitä ilmasto kärsi kuin hörhön harhaisessa mielessä.
- Anonyymi
Ja sitten ajetaan kuluneilla renkailla tai jollain kiinanihmeillä, kun ei ole varaa ostaa uusia renkaita leveille 18-tuumaisille vanteille. Ja loput saamme lukea aamun uutisista.
- Anonyymi
17 " vanteet alkavat olla minimi, sillä eihän kunnon jarrut enää mahdu pienempiin. Autojen painot ovat nousseet sitten 70-luvun tuplaksi, kuten turvallisuuskin. Enää ei ratti ja polkimet runtele kuskia hengiltäkolarissa. Toki lähteehän henki nykyautoilla yhä, kun oikein yrittää.
- Anonyymi
Vai ei ole varaa ostaa renkaita 18 tuumaisille "leveille" vanteille, no kyllä pitää olla talous kovin heikoilla osaamisen ja tulojen tasolla. Kannattaisiko hakea apua talouden hallintaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ei ole varaa ostaa renkaita 18 tuumaisille "leveille" vanteille, no kyllä pitää olla talous kovin heikoilla osaamisen ja tulojen tasolla. Kannattaisiko hakea apua talouden hallintaan?
Niinhän se on kun kiinan paskoilla ajellaan kunhan saa leveää ja liian matalaa, pitää ostaa halvempaa ja ,,näkö nyt on makeeta kun on matalaa, mutta käyttö ja mukavuus on menetetty.
- Anonyymi
Miten määritellään "ylimittainen" Itse olen laottanut renkaita sen mukaan et saa nopeusmittarin näyttämään oikein jos autossa ei ole sille säätömahdollisuutta.
- Anonyymi
MIKSI ei kysymykseen vastata, vaan haukutaan aloitusta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748