Oon ottanu napakorun aikalailla vuosi sitten ja koru on kyllä parantunut mutta sen viereen on kehittyny arpikudosta jonka sisään on jäänyy verta eikä se veri lähde siältä, on ollut jo pari kuukautta. Luulen että veri on jonkinlainen mustelma tai vastaava eli on voinut tullaosumasta mutta miten saan veren pois, koska on aika ruman näköinen siinä vieressä.
Mitä pitäs tehdä
Anonyymi-ap
4
221
Vastaukset
- Anonyymi
Kauneuden hinta on ruma arpi! Harmi.
Kokeile ottaa se koru pois ja anna alueen parantua rauhassa. Mieti sitten kelpaisitko ilman korua. Jos et, olet väärien ihmisten seurassa.- Anonyymi
En ole korua ottanut muiden ihmisten takia vaan itseni kun olen korua halunnut jo viisi vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole korua ottanut muiden ihmisten takia vaan itseni kun olen korua halunnut jo viisi vuotta.
No sitten sinulla pitää tietysti se koru olla. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656