Mikä siinä on että kun käyttää teuhua korjaamolla ja vaihtavat taidetMgon pät niin joka jumskan joulu tatgi jää kieroon.
Tantitin reuhussa ratti vinossa!
15
510
Vastaukset
- Anonyymi
Vaiha sellaiaseen korjaamoon, jossa osataan keskittää ratti.
- Anonyymi
Olen elämäni aikana käynyt hyvin usealla korjaamolla ja eräänkin raidetangon pään vaihdattanut ja aina, aina on ratti vinossa. Kerran oli niin tolkuttoman paljon että itse piti oikaista. On niitä *ittu sellaisia suutareita..
- Anonyymi
Niin..tuo aloitusviesti meni *ituiks kun ei ollut silmälaseja ja aurinkoinen keli
- Anonyymi
Nyt tuli hyvä palstavahdilta.
- Anonyymi
Eiku meni oikeasti *otuksia kun rattgi kirods.
Lähdin Kuopiosta etelää kohti kohti varksut niin olin kohta Karttulssa ja ajattelin että ajekkansutte. Puoltaa koko ajan niin kohta olin taas Niuvan portilla.
- Anonyymi
Transvestiitti lähti käyntiin eka akullisella.
- Anonyymi
Pian kiäriäinen luikauttaa laelun
- Anonyymi
Minun Elnakissa on ratti suorassa
Palstavahti Kuopiosta- Anonyymi
Kas vain, pöpikin on taas laskettu pöpilästä viikonloppulomalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas vain, pöpikin on taas laskettu pöpilästä viikonloppulomalle.
Pöpilässä on seinään kiinnitetty reuhun ratti ja pyyhkijät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöpilässä on seinään kiinnitetty reuhun ratti ja pyyhkijät.
Aina paranee Palstavahdin jutut. Palstavahti alkaa sulamaan talven jäljiltä. Rumatikki ei ole Palstavahtia sulattanut.
Säälimme palstavahtia.
- Anonyymi
Nyt tuli hyvä Palstavahdilta. Kyllä sinulle loma tekee hyvää. Tervetuloa oikeiden ihmisten joukkoon.
Säälimme Palstavahtia - Anonyymi
Ojassa ollaan. Laitoin kesken Koktan reissun ratin suoraan niin renkaat meni kieroon ja nyt ollaan ojassa.
- Anonyymi
Välillä hyvä käydä ulkona katsomassa mihin päin ne renkaat osoittaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787