Mihin sairauteen kuuluu aivosumu ja jäykkyys?
Mihin sairauteen kuuluu aivosumu ja jäykkyys?
6
402
Vastaukset
- Anonyymi
syfilis
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178522250
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minä googlaisin ensin vaihtoehtoja. Iästäsi riippuu, dementiako. Vai vaihdevuodet. Stressi tai tylsä, turhautunut jakso. Toki myös varsinaisten sairauksien oireet, MS, Als, Alzheimer. Tekisisin vähän listaa oireista, seuraisin. Jos pahenee niin että lääkäriin pitää mennä, on hänen helpompi diagnosoida ja lähettää jaktkotutkimuksiin, sitä paremmin mitä selkeämmin osaat oireet, esiintymistiheyden ja -ajankohdat kertoa. Minulle tulee aivosumua, sähläystä ja unohtamisia jos tulee liikaa muutoksia vaikka olisivat vähäisiäkin. Tai jos tulee asia joka painaa, häiritsee normaalia keskittymiskykyä. Toistaiseksi on vielä mennyt ohi. Jäykkyyttä ja kipujakin jaloissa. Hoidan liikunnalla, käväisin fyssarilla saamassa oiketa liikkeitä.
- Anonyymi
Minulla aivosumu on pöhnä olo. Ei unohtamista, mutta vaikeus keskittyä pää ei jaksa. Stressiä ja turhautumistakaan ei ole. Jäykkyys ei ole normaalia. liikunnan tai voimistelun puutetta vaan tulee oudosti jäykkä olo jopa kasvoista ja raajoista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla aivosumu on pöhnä olo. Ei unohtamista, mutta vaikeus keskittyä pää ei jaksa. Stressiä ja turhautumistakaan ei ole. Jäykkyys ei ole normaalia. liikunnan tai voimistelun puutetta vaan tulee oudosti jäykkä olo jopa kasvoista ja raajoista...
Mitä voi tällainen jäykkyys olla? Kertooko se jostain mahdollisesti alkavasta sairaudesta?
- Anonyymi
rokotevaurio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917