powerin lämmöt

millaset

Paljos teil on powerin lämmöt? mulla on tollaset 30astetta tasaseen, välillä 35.

3

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku...

Aika matalalta kuulostaa...

Minulla ei poweri saa mistään edes noin viileää ilmaa, puhumattakaan siitä että se olisi tuota viileämpi... Tarkkaa lämpötilaa en tiedä, sillä siitä ei tule mitään dataa ulos, enkä ole viitsinyt viritellä sinne mitään mittareita...

• sama..

Niin, eli lämpöanturi powerissa ei ole siinä jäähdytysrivastossa vaan enemmänki "ilmassa" eli lähempänä itse komponentteja, eli pitäiskö sen olla ihan kiinni tossa alumiini rivastossa?. Mittarilla katsottuna silloin näyttää ihan eri lukemia, eli 40-60astetta.

• joku...

"Niin, eli lämpöanturi powerissa ei ole siinä jäähdytysrivastossa vaan enemmänki "ilmassa" eli lähempänä itse komponentteja,"

En voi väittää olevani mikään asiantuntija, mutta oudolta kuulostaa... Siis jos se anturi vain roikkuu jossain.

Mitä muuten tarkoitat sillä että se on "lähempänä" itse komponentteja, eivätkös ne rivat ole kiinni ainakin jossain komponenteissa (transistori?) ?

Ja sen verran kun minä mistään ymmärrän, niin ne rivat jäähdyttävät juuri niitä kuumimpia, tai ainakin eniten jäähdytystä kaipaavia osia, ja eiköhän se tarkoita käytännössä sitä, että lämpötilojakin kannattaisi mitata juuri sieltä missä jäähdytys on kaikkein kriittisintä... Ainakin näin maalaisjärjellä pohdittuna tuntuisi siltä, mutta minä en ole mikään tietäjä noissa asioissa...

"Mittarilla katsottuna silloin näyttää ihan eri lukemia, eli 40-60astetta."

Kuten sanoin, tarkoista lukemista en tiedä, sillä minun virtalähteestäni ei tule mitään dataa ulos, mutta minun mielestä 40-60 astetta kuulostaa suurinpiirtein siltä mitä saattaisi kuvitellakin. Nimittäin virtalähdehän tuskin saa mistään alle 30 asteista ilmaa, eli mitä suurimmalla todennäköisyydellä lämpötila on yli 30 astetta. Ja siitä kun huomioi, että virtalähteen kautta kulkee kaikki se sähkö mitä kone kuluttaa, niin kai siinä on jo vähän hukkatehoakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4083
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2363
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      152
      2104
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1282
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1240
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1132
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1092
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe