Olen selvännäkijä, auttaja ja kuuntelija sinua varten.
Olen erikoistunut parisuhde, terveys ja talousasioihin. Välitän myös parantavaa energiaa.
Viestit tulevat maailmankaikkeuden valosta, enkeleiltä ja oppailta.
Autan sinua ongelmissa ja tilanteissa missä tarvitset apua.
Ota rohkeasti yhteyttä niin autan sinua enkelten parantavalla energialla.
Minulle voi lähettää sähköpostia Helenekare@gmail.com
Selvännäkijä
3
1007
Vastaukset
- Anonyymi
Aihe ei kai kulu näkiä piiriisi.Onko todella totta saman rapun henkilö kerostalossa,On mt-potilas ja maistuu kaljakin.Jostain syystä ei siedä minua? ihmiset sanoivat oli poissaolessani ovellani ja irrotti,vei lagatoman ovikelloni.Ikävä että nämä mt-potilaat jos naisia ja käytävät alkoholia,sotkevat päänsä,Mikä koktaili.Kohdistaa vihansa täysin ulkopuolisiin.Tässä oli kyse savukeista.Savukeiden poltto kun kieletty parvekkella ja useampi siitä sanoi häiritsee eteenpäin- Syylistä minut,kun ei avoimiestä tukena,Muilla on .
- Anonyymi
Onpa taas kontulan mummolta sekavaa settiä. Miehen puutetta valittaa joka paikassa ja haukkuu muita naisia juopoiksi. Enpä haluais moista ihmistä tuntea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316119- 345633
- 293154
- 342514
- 442457
- 152198
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707