Eli siis mun "paras" kamu laitto mulle just viestii et se ja mun toinen "paras" kamu ei haluu enää olla mun kavereit. En tiiä miks. Kun siis en mä oo mielestäni tehny mitään väärää. Mä oon menny niille ja ne on tullu mun luo kylään eikö meil oo ollu riitoi. Ja ne ei oo viel kertonu miks. Sitä mä täs vaan mietin että mitä mun pitäis tehä koska mä oon eristäytyny mun muusta luokasta ja mul on mun luokalla vaan 4 kaveria ja yks poikaystävä (ei sillee et mul ois koskaa ollu muit) mut siis voitteks plz auttaa.
Mun "parhaat" kaverit ei enäö haluu olla mun kavereita
Anonyymi-ap
3
308
Vastaukset
- Anonyymi
kannattaa mennä puhumaan sun kavereille ja kysyy että mikä on vikana? sit yritä kysyy niitä vaikka vaa hengaa. jos ne kieltäytyy nii vittu hanki uudet kaverit. Vuosisadan paskimmat kaverit jos noi vaa vetäytyy pois.
- Anonyymi
No tämä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2035958Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä492695- 1562252
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne411972Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161769- 821404
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621387Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241311Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https341262Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997