Mulla koepalassa gastroskopiassa ei löytynyt helikoa mutta lääkäri sanoi että kun söin zoltia tuolloin 2x30mg päivässä niin se saattoi vaikuttaa tulokseen. Verikokeessa vastaaineet koholla ja ulostenäyte tuli positiivisena ulos.
Nyt aloitettiin helipak K häätökuuri ja meni kaksi tuntia ja ensimmäinen ripuli jo räjähti pönttöön.
Kävin apteekissa samantien hakee jotain p:llä alkavaa lääkettä joka usein käytössä antibioottien aiheuttamaan ripuliin.
Mutta netti täynnä taas kauhutarinoita väsymyksestä, oksenteluista jne mutta kai netissä enemmän pyörii niitä kellä on negatiivisia kokemuksia kun ne kellä homma toimi niin jatkavat elämäänsä foorumien toisilla palstoilla jos niilläkään.
Kellään täällä kokemuksia itsellä tai lähipiirissä mitkä olisi ihan ok? Viikonhan tuo vaan kestää niin meneehän se sit väkisin mutta olot nyt muutenkin kurjat niin ei haluaisi tätä vielä jännittää kaupan päälle
Helipak K kokemuksia?
Anonyymi-ap
2
583
Vastaukset
- Anonyymi
No tää oli ihan turha juttu jännittää. Kuuri tuli ja meni. Vähän ripulia ekana päivänä johon precosa toimi heti. Sitten vähän ehkä turvotti masua parina päivänä mutta ei mitään kipuilua. Yhtäkkiä huomasin että onkin jo viimeinen päivä kuuria menossa. Myöhemmin sitten tsekataan että onnistuiko häätö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274487Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4591327Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358981- 77893
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59820
- 228794
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57697Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.42689