Levosta käsin!

Kun olen löytänyt vapauden tutustua erilaisiin uskoviin, törmäsin termiin: Levosta käsin, jota en ollenkaan heti ymmärtänyt mitä se voisi olla. Mikä ihmeen lepo? Eikö kilvoituksen kuulu olla raskasta huokausten täyttämää, kun en pysty, kun en jaksa? Kunnes eräänä päivänä se avautui! Jumala ei ole orjapiiskuri. Hän ei ole sellainen, jota yhden leiviskän mies kuvaili: Sinä kokoat sieltä minne et hajoittanut ja leikkaat minne et kylvänyt! Mitä Jumala vastasi tälle miehelle? Hän sanoi: Sinä tiesin minut kovaksi mieheksi, miksi et vienyt leiviskääsi vaihetuspöydälle, niin olisin saanut omani korkojen kanssa. Mikä on vaihetuspöytä? Se on uskovien yhteys, jossa raskautettu voi kertoa millainen minun Jumalani on! Johon vapaat Jumalan lapset voivat kertoa, että oikea Jumala ei ole sellainen. Ja niin voi avautua toisten uskovien kokemukset avuksi uskomaan täydelliseen pelastukseen, joka on lahja! Jos sielunvihollinen pääsee työllistämään uskovaa, sieltä tulee vaatimusta ja pakotusta tarkoituksena polttaa uskova loppuun ja kokonaan luopumaan uskostaan. Levosta käsin: Voin tänään nousta aamulla ja katsoa kiitollisen ulos. Aurinko paistaa eikä ole mitään kiirtettä mihinkään. Ei ole kiintiötä kuinka monta ihmistä tulee evankelioida tänään. Kun Jumala haluaa käyttää panostani, niin hän antaa homman ja siihen tarvittavan voiman, viisauden ja rakkauden. Rauha sinulle ystäväni, Jumala on hyvä Jumala eikä polta sinuakaan loppuun!

3

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Loppuun polttajat tulevatkin lihasta. Omassa lihassa on voimia jotka taistelevat Kristuksen rauhaa vastaan. Jos kuuluu yhteisöön joka näitä voimia vain vahvistaa, onko ihme että samaa tavaraa mihin itse uskotaan, kaupataan myös muille. Toiminta on vilpitöntä.

Ihmisopit, jotka etsivät vastauksia kaikesta siitä, mihin ihminen kykenee, ovat vaarallisia.

5. Moos. 28:65 Ja niiden kansojen seassa sinä et saa rauhaa, eikä jalkasi löydä lepopaikkaa. Herra antaa sinulle siellä vapisevan sydämen, rauenneet silmät ja nääntyvän sielun.

Matt. 11:28 Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­­N­y­­m­­f­­­o­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17874848h

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Psalmista 34:
      Minä tahdon aina ylistää Herraa, lakkaamatta laulaa Hänelle kiitosta! Herran hyvyyden tähden minä ylistän itseäni onnelliseksi. Maan hiljaiset kuulevat sen ja iloitsevat.
      Tulkaa, kiittäkää minun kanssani Herraa, kunnioittakaamme yhdessä Hänen nimeään!
      Minä käännyin Herran puoleen, ja Hän vastasi minulle. Hän vapautti minut kaikesta pelosta.

Ne, jotka katsovat Häneen, säteilevät iloa, heidän kasvonsa eivät punastu häpeästä.

Minä olin avuton ja huusin apua. Herra kuuli minua ja pelasti minut kaikesta hädästä. Herran enkeli on asettunut vartioon. Hän suojaa niitä, jotka palvelevat Herraa, ja pelastaa heidät.
      Katsokaa, nähkää omin silmin! Maistakaa, katsokaa Herran hyvyyttä! Onnellinen se, joka turvaa Häneen.
      Pelätkää Herraa, te Hänen pyhänsä! Mitään ei puutu niiltä, jotka Häntä pelkäävät.
      Nuoret leijonatkin uupuvat ja näkevät nälkää, mutta sillä, joka turvaa Herraan, on kaikkea kyllin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7074
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6474
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3544
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3100
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2744
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2462
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2086
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      1810
    Aihe