Kuulemma hoivakoteihin ei oteta enää näin muka painavia ihmisiä hoitoon.
Katson että olen laiha vaikka painan vain 389kg..
4
347
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö kirjoittelit pois
- Anonyymi
Toihan alkaa olla pian arkipäivää. Sängyistä ja tuoleistakin tarvitsee alkaa tehdä nykyistä paljon tukevampia ja julkkisiin liikennevälineisiin leveämmät istuimet tai niin että vain yksi istuu paikalla. On meinaan kuumana päivänä aika tuskasta matkantekoo kun joku toistasataakiloinenkin änkee viereen, hikisenä huohottamaan niin että hiki lentää vierustovereitten päälle.
Voi hoitajia jotka joutuu sellaisia sängyistä kampeamaan. Sitten ne selittää että kuinka heidän painonsa ei kuulu muille. Paitsi että näkyy niin vaikkei kuuluisi mutta ainaskin tuntuu!
Mitä telkkaristakin katsellut niitä ohjelmia missä niitä ylilihavia kun eivät enää edes pääse kävelemään, niin kyllähän se pistää miettimään että täytyy siellä taustalla jokin isompikin sairaus olla, voihan se joittenkin kohdalla olla jokin fyysinenkin, arvelen että kuitenkin aika harvoilla mikään todellinen syy.
Mitä nyt itse olen ylipainoisia tavannut, toimin myyjänä, niin kyllä se usein tuntuu olevan jotain henkistä laatua. Kiukuttelevat kun ei mitään mieluisaa vaatetta löydy ja jos löytyykin, niin miltäs se nyt sitten näyttää. Ei sellaisia vaatteita ole olemassakaaan, joilla saadaan joku toistasataakiloa painava näyttämään hoikalta..
Itse olen sitä mieltä että terve ihminen ei liho.- Anonyymi
Niitä ohjelmii ei pysty! On ihan hirveetä, mihin kuntoon jotkut menneet,
- Anonyymi
Ei sitten isompia huolia ole kuin toisten liikakilojen päivittely?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624133Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372443- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840