Microsoft Outlookin ilmoitusääni

Anonyymi-ap

Katsoin vähän Outlookin asetuksia ja muutin vahingossa ilmoitusääntä ja en saanut enää vaihdettua sitä Outlookin oletusääneen, koska kun painoin ilmoitusäänenvalinta kohtaa niin se meni puhelimen asetuksiin, jossa ei ole tietenkään sitä oletusääntä.

4

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

NYT TARKKANA! Näin paljon Microsoft tietää sinusta
      Kaikki, mitä Microsoft tietää sinusta, on Microsoftin verkkosivuston hallintapaneelissa, johon pääset helposti itse käsiksi. Sieltä näet yhteenvedon ja voit poistaa esimerkiksi haku- ja sijaintihistorian.

Microsoftin tiedot sinusta eivät ole mitään pikkuasioita.

Kun esimerkiksi surffaat internetissä Edge-selaimella, hakuhistoriasi tallentuu selaimeen evästeiden muodossa, jotta mainostajat voivat kohdistaa mainoksia sinulle.

Tällainen tiedonkeruu on hyvin tiedossa, ja se on yksi syy siihen, miksi Vivaldin kaltaiset selaimet antavat sinun liikkua verkossa täysin yksityisesti.

Microsoft kerää tietoja myös monista muista lähteistä.

Kaikki tietokoneella tekemäsi kirjataan ylös
      Toimintasi Windowsissa, kuten hakupalkin käyttö, ovat siten Microsoftin valvonnan alla. Sama koskee sovellusten käyttöä, tietokoneen sijaintia, mikrofonin ja webkameran käyttöä ja paljon muuta.

Itse asiassa lähes kaikki tekemäsi asiat tallentuvat, kun olet kirjautunut Microsoft-tilillesi Windowsissa, sovelluksessa tai Edgessä.

Suuri kysymys on nyt se, miten saat edes selville, mitä Microsoft tietää sinusta.

Onneksi Microsoft auttaa siinä itse. Microsoft tarjoaa esimerkiksi Googlen tavoin verkossa yhteenvetosivun, jossa on täydellinen luettelo henkilö-, tietokone- ja puhelintiedoista.

• Anonyymi

On se Microsoft kamala VAKOILIJA!

• Anonyymi

Sovelluksen ilmoitusasetuksista voi ilmoitusäänet säätää. Asetukset > Sovellukset > Outlook > Ilmoitukset. Siellä on eri ilmoitusluokkia. Joku niistä on tyyliin saapuvat viestit tai mails tai postilaatikko tms. Katsopa, jos niistä löytyis oikea asetus. Sitä ilmoitusluokkaa täppäämällä saat auki ilmoitusasetukset ja voit vaihtaa ilmoituksen soittoäänen.

• Anonyymi

windows pois koneelta heti ja välittömästi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6204
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5693
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3214
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2534
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2467
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2208
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1749
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    Aihe