Kiristimen voi ohittaa hypoylanhalla, voi käyttää sellaista ryöstäjä mitä sutoshköhommisa olen käyttänyt.
Kuristin helppo ohittaa
12
378
Vastaukset
- Anonyymi
entä jos kuristin kiristää ??
- Anonyymi
Autosähkö johtojen ryöstöjä kaikista epävarminmliitin mitä koskaan olen käyytänyt .
Aihetaa ennmmän ongelmia kun on mitään hyötyä.
Voihan sillä jonkin sisävalon hanskalokeeoon kytkee mutta ei mitään toimin. kannalta tärketä. Kannata. laitaa- Anonyymi
Helpointa on laitta kuristimeen tulevat jihdot molemmat saman liittimeen niin sähköpalon vaara poistuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpointa on laitta kuristimeen tulevat jihdot molemmat saman liittimeen niin sähköpalon vaara poistuu
On se
- Anonyymi
Kanataa se aihetuutta sähköploja ja vikoja ir tunnistimeentai kopa toiminta häiriön
- Anonyymi
Alkon ohittaminen ei sinulle ainakaan näytä olevan helppoa...
- Anonyymi
Elikä et osaa
Miksi viitsit vastata
Äänestä ainkin SDP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elikä et osaa
Miksi viitsit vastata
Äänestä ainkin SDPÄnestän TPS ja osan kakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Änestän TPS ja osan kakki.
Olen TPSL:n kannattaja ja äänestän sitä.
- Anonyymi
Ostan kaljan lidlestä ja viinat tuin kanarin konessa kotiin
- Anonyymi
Katsos vaan seniiliä juoppovaaria. On taas sen verran selvitty että sai lähetettyä viestin.
Huomenna on taas alkot auki joten juhlapäivä juoppovaarille. "
Ihan hullua sinun julkisesti levittää väärää tietoa minusta. Minä en tosiaan ole mikään juoppo, enkä varsinkaan ole vielä seniili.
Eilen oli kyllä niin rankat lumityöt, että otin saunan jälkeen yhden kupin kojakkia. Ei niin pieni määrä tee minun kaltaisesta kokeneesta miehestä vielä juoppoa.
- Anonyymi
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Liity mukaan keskusteluihin
Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai.
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
Ammattina aloitusvalittaja
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747