Älä pilaa lintujen juhla-ateriaa. Kun et käytä lehtokotiloiden torjuntaan mitään torjunta-ainetta, niin ne näyttää olevan monille linnuille varsin maittavaa ruokaa.
Kun murskaat kantapäällä lehtokotilon, niin silloin lehtokotilot kokoontuu joukoittain syömään lajitoveriaan ja siinä on samalla ruhtinaallinen ruoka-annos linnuille.
Älä siis pilaa lehtokotiloita millään torjunta-aineilla, koska silloin ne ei enää kelpaa linnuille ravinnoksi.
Linnut syö lehtokotiloita, kun niitä ei ole pilattu torjunta-aineilla !!!
Anonyymi-ap
2
603
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä! Olen jostakin saanut myös tietooni tämän, ilmeisesti erityisesti rastaat syövät mieluusti kotiloita. Pihapiiristä löytyy kotiloita, joita olen keräillyt pois. Olen miettinyt, että olisi hyvä saada joku astia, tms mihin saisi kerätyt kotilot jättää linnuille syötäväksi. En ole vielä keksinyt astiaa, mistä kotilot eivät katkaisi pois ja josta linnun olisi helppo ottaa kotiloita ruuaksi.
- Anonyymi
Kirjoitusvirhe, karkaisi pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315999- 345483
- 293094
- 342474
- 442347
- 372128
- 152108
- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391696