Eli surullisen hahmon ritareita yrittäessään tapella salaliittojen tuulimyllyjä vastaan.
Ufouskovaiset ovat oman elämänsä Don Quijoteja
7
295
Vastaukset
- Anonyymi
Niin niin, us kongressiedustajat lakialotteineen taistelevat tuulimyllyjä vastaan?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17915480V
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mutta toisaalta... Don Quijote parodisoi ritareita, mutta vaikka Don oli vanha hömmelö, eikös hän ollut hyvin lukenut. Joskin höperö.
Paljastit itsesi juuri "Patmos-pojaksi", jotka edustaa Raamatun kirjaimellista tulkintaa sisältäen juutalaisten ihailun. Maailman murhanhimoisin ja tekopyhin kansa.
Lähti pohja nyt näiltä jutuiltasi ja herjoiltasi, kanabroilerimies 8) Olen pahoillani.- Anonyymi
"Maailman murhanhimoisin ja tekopyhin kansa."
Minä laitan Vladimir Putinia seuraavat venäläiset ja muut samalle viivalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Maailman murhanhimoisin ja tekopyhin kansa."
Minä laitan Vladimir Putinia seuraavat venäläiset ja muut samalle viivalle.Russiaanit on ylpeitä siitä että osaavat varastaa, hakata ja tappaa. Judet tekee sen salaa kertakäyttölautanen päässä ja leikkivät pyhää miestä. Kummankin touhuista pyhyys on yhtä kaukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Russiaanit on ylpeitä siitä että osaavat varastaa, hakata ja tappaa. Judet tekee sen salaa kertakäyttölautanen päässä ja leikkivät pyhää miestä. Kummankin touhuista pyhyys on yhtä kaukana.
Joo mut sitten tulee hitler kuun pimeälyä puolelta ja tuhoaa putet judet ja kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336204- 345693
- 293214
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401749En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727- 121721