Olen reilu vuosi sitten eronnut koulutettu fiksu mies ja nyt vasta totuus monen vuoden jälkeisestä sinkkuudesta paljastuu.
haluisin löytää nuoren odottavan tai yh äidin.
eronnut yksinäinen mutta koulutettu ja fiksu mies etsii yh äitiä
6
362
Vastaukset
- Anonyymi
Siis mikä totuus paljastuu? Deittailun raadillisuus kenties?
- Anonyymi
Siis raadollisuus
Juu epäselvästi tuli "avauduttua" sitä tarkoitin että miten tylsää on olla yksinäinen! kavereita on mutta tyhmyyksissään nekin vähän jäi taka alalle kun oli liitto ja lapsi. sekä muutto toiselle paikkakunnalle.
- Anonyymi
Nythän sinulla on mahdollisuus aloittaa puhtaalta pöydältä.
Minun onni oli aikanaan muutto toiselle paikkakunnalle ja ihmissuhteiden laitto ihan uusiksi. Olin lapsuuden paikkakunnalla pahasti kiusattu ja kiusaajien takia minulla oli huono maine (levittivät perättömiä juoruja jotka kaikki uskoi). Kunnon kavereita minulla ei ollut, oli "kavereita" jotka oikeasti hännysteli kiusaajia ja olivat niitä itsekin oikeasti.
Oli helppo muuton yhteydessä heivata paskat ihmiset elämästä ja aloittaa alusta. Tiedän että ilman kavereita jne. on vaikea tutustua ihmisiin kun ei ole spontaaneja kohtaamisia.
Minusta ei tuohon deittailuun enää olisi. Anonyymi kirjoitti:
Nythän sinulla on mahdollisuus aloittaa puhtaalta pöydältä.
Minun onni oli aikanaan muutto toiselle paikkakunnalle ja ihmissuhteiden laitto ihan uusiksi. Olin lapsuuden paikkakunnalla pahasti kiusattu ja kiusaajien takia minulla oli huono maine (levittivät perättömiä juoruja jotka kaikki uskoi). Kunnon kavereita minulla ei ollut, oli "kavereita" jotka oikeasti hännysteli kiusaajia ja olivat niitä itsekin oikeasti.
Oli helppo muuton yhteydessä heivata paskat ihmiset elämästä ja aloittaa alusta. Tiedän että ilman kavereita jne. on vaikea tutustua ihmisiin kun ei ole spontaaneja kohtaamisia.
Minusta ei tuohon deittailuun enää olisi.Olet kyllä oikeassa...
kiitos asiallisesta kirjoituksesta.
No juu ei kai tämä mikään treffi osasto olekkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644292Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1552151
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811308
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860