Poimin Maskun virallisesta Trustpilotista pari arvostelua alle. Kuluttajamies on saamaton Maskun suhteen - huijattuja tuntuu olevan paljon:
1) Ei voi valitettavasti suositella. Tuotteiden laatu on sinänsä hyvä, mutta monta mutkaa matkassa. Tuli hankittua paljon huonekaluja heiltä. Monessa tuotteessa hinta on esillä normaali hintana ja tarjoushinta on näkyvissä vain netissä ns. klubihintana (tässä moni voi mennä halpaan eli kannattaa tutustua netissä rauhassa hintoihin). Ei tullut mieleenkään tehdä arvostelua, mutta tämänpäiväisen jälkeen täytyy varoittaa muita!
Kaikista tilauskerroista tuli reklamaatioille aihetta: 1) Tv-tason vetolaatikko ei asentunut normaalisti valmistusvian vuoksi 2) Fly:n kallis jenkkisänky sisälsi viallisen petauspatjan, sillä siitä puuttui 5-7cm jalkopäästä ja se oli likainen (tätä sai odotella 2kk, että sai uuden) 3) Belluksen sohvan ruuveille oli tehty mittavirheet eli kaikkia ruuveja ei saanut asennettua sohvan jaloille 4) Myyjä-esimies tilasi liian pitkät sohvan niskatuet ja unohti käsitellä reklamaationi (tuli melkein kuukausi odoteltavaa ja toimitus kesti myös todella kauan) Hyvityksenä kaikesta sain 80 euron lahjakortin (ei myymälästä vaan Maskun omasta reklamaatio-osastosta). Itse myymälästä ei tullut edes pahoittelua muulta kuin uudelta kohteliaalta harjoittelijamieheltä.
Ajattelin, että maksan kaiken kerralla tai kertalaskulla, mutta myyjä alkoi suositella Tuohi-korttia ja sanoi että saa siitä bonusta myös itselleen. Myymälässä näin esitteen kassalla, jossa sanottiin että saa 40kk korottoman ja kuluttoman maksutavan sille, jos avaa kortin ensimmäistä kertaa. Päätin ottaa kortin, ja kappas.. tätä 40kk korotonta ja kulutonta -etua (jota mainostettiin siis myymässä sekä netissä vieläkin) ei kuitenkaan ollut laitettu minun kortille. Yritin reklamoida tästä asiakaspalveluun, joka ohjeisti olemaan yhteydessä kaupan esimieheen, joka on myös myyjä, joka teki tämän kortin, niin asia ei edistynyt valitettavasti vaan tapaus kiellettiin sieltä. Esimies väittää, että Tuohi-kortissani on kertamaksu vaikka siitä on teillä mainos sivulla, että kaikki uudet saavat 40kk korottoman ja kuluttoman osamaksun sille (myös minun myöhässä saapuneessa laskussa on osamaksu ja summa osamaksulle) ja vääristelee tapahtumaa sanoen, ettei osamaksu ole mahdollinen korottomasti, koska en ole halunnut osamaksua alussa vaikka Tuohi-kortin ehdoissa on kerrottu, että sekä osamaksu että kertamaksu on pätevä ja teidän mainos puhuu tästä korottomasta Tuohi-edusta niin myymälässä kuin nettisivuilla maksutavat-kohdassa. Kassalla ollessa olen sanonut myyjälle, että voisin maksaa kerralla, mutta kerta nyt on Tuohi-kortti niin voin maksaa myös tosiaan halutessani osissa, kun teillä on tuo hyvä etu (viitaten koroton ja kuluton osamaksu).
Olen nyt laittanut tästä Maskun viralliselle reklamaatio-osastolle valituksen ja jään odottamaan - ja joudun olemaan yhteydessä kuluttajamieheen tapauksesta tarvittaessa. Todella pettynyt olo ja yllättynyt miten reklamaatio käsiteltiin: menin jo aiemmin kehumaan Maskun asiakaspalveluun aiemman reklamaation yhteydessä kauppanne esimiestä ystävällisyydestä kauppoja tehdessä, mutta joudun perumaan sanani. Todella hävytöntä palvelua tällainen kaikkien reklamaatioiden jälkeen!
Päivitys 29.4: Viimeisimmästä Savona-parvekedivaanista puuttui tyyny, kaksi tyynyä oli rutattu pakettiin ja pöydän pöytälevy on sahattu väärin ja siksi ei sovi tähän pöytään. Onneksi tämä sentään sujui nopeasti, kun sain kuittauksen, että uusi pöytä ja yksi tyyny tulossa. Jos olisitte arvostaneet asiakasta, olisitte hoitaneet myös tuon Tuohi-kortin kuntoon ja laittaneet hyvitykseksi isomman lahjakortin. Itsekin yrittäjänä annan asiakkaille reilun korvauksen, jos sattuu jokin virhe joskus tulemaan. Tilausten arvo oli teille n. 7200 euroa ja kaikista epäonnistuneista tilauksista (joka tilauksessa oli virheitä) sain yht. hyvitystä 80e lahjakortin verran. Reilumpaa olisi ollut antaa vaikka 500 euron lahjakortti ottaen huomioon kaikissa tilauksissa virheitä ja näiden selvittelyyn mennyt myös paljon aikaa ja odottelua tullut kuukausitolkulla + ylihinnoittelu kassalla. 1. ostokerralla luulin esimiehenne tekevän reilun tarjouksen huonekaluista hänen puheiden perusteella kun väitti, että tekee parhaan mahdollisen hinnan mihin pystyy, mutta tosiasiassa ne oli myyty pelkillä klubihinnoilla ja osassa JOPA KALLIIMMILLA HINNOILLA + kampanjan 10% lisäale oli jäänyt antamatta. Ei mennyt tosiaan reilulla tavalla teillä. Itselle ei tulisi mieleenkään huiputtaa asiakkaita, mutta teillä se taitaa olla arkipäivää, kun arvosteluja nyt luen.
2) Pyysin 3-istuttavaa, myytiin 2-istuttava.
Menin myymälään ja kerroin selkeästi, että minulla on 1000 euron budjetti ja etsin kolmen istuttavaa sohvaa. Myyjä esitteli ensin 3000 euron sohvan ja sen jälkeen 2500 euron sohvan. Lopulta sain tivattua esiteltäväksi 1350 e maksavan sohvan, josta oli näkyvillä vain kulmallinen, suuri malli. Myyjän mukaan edullisempia, toivomani kaltaisia sohvia ei ole
Masku huijaa asiakkaita
9
2533
Vastaukset
- Anonyymi
myynnissä. Päädyin ostamaan 1350 e maksavan sohvan siinä käsityksessä, että se on kolmen istuttava. Myyjä kertoi sanallisesti sohvan mitan, mutta en hahmottanut kokoa tilanteessa, kun näkyvillä oli pelkkä suuri sohva.
Kotona huomasin, että laskulla lukee sohvan olevan kahden istuttava. Yrittäessäni peruuttaa kauppaa kävi ilmi, että sakko on 30 % kauppahinnasta, jota minulla ei ole varaa maksaa. Todella huijattu olo koko myyntiprosessista.
Ja näitä riittää! Itseäkin huijasivat ja siellä tuntui olevan ihan koplamyyjiä naureskelemassa. - Anonyymi
Kuluttajamies ei ole saanut Maskua kuriin vuosikausiin.
- Anonyymi
Saivat lopulta.
- Anonyymi
Sietäisi Maskun hävetä.
- Anonyymi
Masku paska kauppa , he lähettivät väärän tuotteen ja sanoivat he eivät palauta enää joudu odottaa uutta uitettua 3kk tai yli
- Anonyymi
Samaa taistelen täällä , väärät osat tuli ja vastaus rahahyvitykset tai kaupan purku , ei kiitos saisinko vain puuttuvan osan !! Mallikappaleesta sitä ei kuulemma voi saada vaikka kerrottiin ettei kyseistä tuotetta enää varastolle tule !! Mihin tarvitaan mallia tuotteesta jota ei saa ?? Muuten vaan esillä niinkö
- Anonyymi
Paska palvelu ja paska kauppa äläkä ostako mitään
- Anonyymi
Tyhmiä mistään mitään ymmärtämättömiä luku- ja kirjoitustaidottomia höppänöitä on helppo huijata. Ei mitään pelkoa seuraamuksista.
Miksi joku kuuntelee provisiopalkkaisten epärehellisten myyjien valheita? Jos he avaavat suunsa, käskejää heitä kovaan ääneen lopettamaan valehteleminen. Jos maksaminen ei onnistu heti, vaihtakaa myyjää ja varoittakaa muitakin asiakkaita. - Anonyymi
Paska kauppa ja aina ollut paska
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356704Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313145- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291451Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061