Onko jollain Peter Pan firmasta kokemuksia, pitäis joku kiva matka varata.
Toimiiko asiakaspalvelu ja saako rahoille vastinetta?
Peter pan bikes kokemuksia
15
1371
Vastaukset
- Anonyymi
Tein itse saman matkan puolet halvemmalla kuin tarjosivat.Jos on liikaa rahaa eikä osaa itse varata matkaa voi käyttää. Majoituspaikat oli kyllä kehnoja
- Anonyymi
Niin se matkan varaaminen on vaihtoehto, jos ei ole matkalle kavereita samaan aikaan, ehkä kielitaito ongelmat , tai muut esim pyörien vuokraamiseen haluttomuus . Onhan se mukavaa kun vaan ajelee eikä tarvitse huolehtia muusta . Siksi näitä matkoja joku tekee ?
- Anonyymi
Jos teit matkan itse, niin mistä tiedät heidän majoituksen tasosta?
- Anonyymi
Eikös nimi jo kerro:)
Viittaa slangissa queer toimintaan. Sinne vaan partaheterot ihmettelemään.- Anonyymi
Tekee kuulemma reissuja Blue Oyster Clubiin jenkkeihin, siellä sitten motoristien nahkahousut lätisee.
- Anonyymi
Niin se voi myös viitata siihen että peter pan ei halunnut kasvaa aikuiseksi ? Tosin vihjataan että prätkämiehet on pikkupoikia ?
- Anonyymi
En suosittele, ylihintaista ajelua ja huonolaatuista majoitusta.
- Anonyymi
Minulla taas täysin vastakohtaiset kokemukset parin tehdyn matkan perusteella - majoitukset jopa reilusti ylittivät odotukset ja hauskaa on ollut.
- Anonyymi
JUU EI!
- Anonyymi
Ylihintaista ylipainoisten ihmisten ilmaston tuhoamista, eikö ihmiset osaa ajatella omilla aivoilla ja omaa luontoa.
- Anonyymi
Niin voi olla ? Mutta kyllä matkan suunnittelu esim pohjois-Thaimaassa olla melkoinen suoritus , ilman kielitaitoa, reittien tuntemusta (ei ole bensaasemia landella joka mutkassa) tietoa vakuutuksista , ym . Siellä pohjoisessa on maisemat upeita, tiet aika hyvässä kunnossa, ei ole routaa ?
- Anonyymi
Lol nimi, varmaan joku venäjän säätö veronkiertoon.
- Anonyymi
Mielenkiintoisia mp-matkoja on ollut. Todellisia seikkailuja. Hyvä porukka ja letkeät vetäjät. Rahalle saa kyllä vastinetta. Suosittelen.
- Anonyymi
Hienoja reissuja!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336484- 355973
- 293324
- 452740
- 342594
- 152268
- 372158
- 161976
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401819En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191747