Josta ei enää saada luotettavaa verikoe tulosta, mitkä ovat eliniän ennusteet? Voiko elää 30 vuotta?
Jos maksa on pelkkä kiinteä möykky
9
369
Vastaukset
- Anonyymi
Maksan ollessa enää pelkkä möykky, saattavat maksan veriarvot olla jopa ihan normaalit.
Maksaa tutkittaessa on koepala varmin maksan kunnon ja sairauden osoittaja.
Jos maksa on kovaksi möykyksi asti päässyt menemään, niin tuskin on 30:a vuotta enää jäljellä.
Maksaan voi pikkuhiljaa kertyä sidekudosta, joka johtaa kirroosiin, kun sidekudosta on kertynyt paljon. Kirroosista voi seurata maksasyöpä.- Anonyymi
Ei haittaisi mun tapauksessa yhtään, varsinkaan jos ikisinkkuus olis mun kohtalo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaisi mun tapauksessa yhtään, varsinkaan jos ikisinkkuus olis mun kohtalo.
Mikä vika sinkkuudessa on?
Kohtaloaan ei voi tietää etukäteen, kohtalo tulee yllättäen.
Kirjoititko sinä muuten tuon aloituksen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vika sinkkuudessa on?
Kohtaloaan ei voi tietää etukäteen, kohtalo tulee yllättäen.
Kirjoititko sinä muuten tuon aloituksen?Joo.
- Anonyymi
Tuossa vaiheessa elinpäivät ovat luetut. Pitkän tähtäimen suunnitelmia ei kannata enää tehdä eikä jaksakaan. Vuosista ei kannata puhua, pikemminkin on kyse päivistä tai korkeintaan viikoista.
- Anonyymi
En tiedä. Verikokeessa olin viimeksi joulukuussa 2020. Se oli osa työttömien terveystarkastusta. Maksa-arvot olivat hyvät ja kaikki muu paitsi kolesteroli oli koholla. Oon monta kertaa sen jälkeen juonut alkoholia ja hengissä ollaan edelleen.
- Anonyymi
Onko jollain läheisistäsi ollut noin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Verikokeessa olin viimeksi joulukuussa 2020. Se oli osa työttömien terveystarkastusta. Maksa-arvot olivat hyvät ja kaikki muu paitsi kolesteroli oli koholla. Oon monta kertaa sen jälkeen juonut alkoholia ja hengissä ollaan edelleen.
Taisit tarkoittaa, että muut arvot olivat hyvät, paitsi kolesteroli koholla?
Olenko oikeassa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit tarkoittaa, että muut arvot olivat hyvät, paitsi kolesteroli koholla?
Olenko oikeassa?Joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510