Haluaisin matkustella, mutta ei ole ketään kaveria. Yksin en voi kun en osaa englantia enkä muitakaan kieliä. Onko olemassa nd opastettuja mtkoja???
Haluaisin matkustella
6
325
Vastaukset
- Anonyymi
On. Matkatoimistosta täyden palvelun matka. Kävelet bussiasemalle, matkatoimiston bussi vie oikeaan laivaan, opas ohjaa sinut hyttiin.
Jos et osaa yksin hytistä ruokailemaan, puhu siitä matkaoppaalle valmiiksi. Hän ohjaa sinut ruokasaliin ja takaisin. Ettet eksy.
Sovi myös valmiiksi että sinut tullaan hakemaan hytistäsi bussiin kun saavutte perille.
Ei tartte osata mitään eikä puhuakaan. Kunhan osaa itse pukea ja riisua.- Anonyymi
Entä lentomatkat ???
- Anonyymi
Voisi matkailu kanssaan. Olen 45 mies Iran. Kurdistan puolesta loma Suomi. Osan kielet Suomi Unkarii, Tsekki ja Lebanon. Hyvä vähän englanti. Maksut minä matka niin minä tulen sinun kaverilta ja opastaa sinut Iran ja Irakissa Kurdi matkailu.
- Anonyymi
Lahdessa Seppo-Juhani sekä Lehtimäen matkat tekee bussimatkoja Eurooppaan. Tamperelainen Lomalinja tekee lentomatkoja, joissa ainakin Kiinan matkoilla on sellainen kanaemo, että lopulta menet vessankin kun hän sanoo, että on vessatauko.
- Anonyymi
Englantia ei tarvita muuta kuin hotelliin sisään kirjautumisessa.
- Anonyymi
Kokeneet matkailijat ottavat harvoin riesaksi kokematonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336284- 345763
- 293244
- 452630
- 342564
- 152228
- 372148
- 161886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727