Näin Norja menetti suuren asiakkaansa ja siksi semuutti sotahistoriansa Saksalaisten häätämisestä pohjoisesta,Norjan alueelta avusta miehittämiseksi !?
Se on kuin meidän saulimme,että Venläisille kuuluu valehdella !?
Kun Norjakin muutti sotahistoriaansa,Venjän tehdessä oman Kalanjalostus tehtaansa !?
11
216
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et kirjoita suomeksi?
- Anonyymi
Siksi että sitä sinä näköjään et osaa,tyhmyri !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että sitä sinä näköjään et osaa,tyhmyri !?
Koska Petroskoissa puhutaan 1800-luvun suomea?
- Anonyymi
Sauli ei valehtele, vaan venäläiset ne on jotka itse valehtee! KAIKESTA!
- Anonyymi
typokorjaus: venäläiset ne on jotka itse valehtelee! KAIKESTA!
- Anonyymi
Se kateus se kateus, on phjolan perisynti,niin Tasjakin tuhosi vesialueeltaa 10 vuoden työn ja ilman puhdistaja Kaasuputken !? Kun Pojoismaat meni pirun kanssa liittoon,ei kansalaisilla ole muuta toivoa kuin varastaa valuutta kikailulla !?
- Anonyymi
Sinä vaan jauhat jokapäivä kateudesta vaikka mitään kateutta EI OLE! Ei ainakaan tyrannivaltio venäjää kohtaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vaan jauhat jokapäivä kateudesta vaikka mitään kateutta EI OLE! Ei ainakaan tyrannivaltio venäjää kohtaan!
Lateelliset ne käyttää vaan Loviisan voimaloita ja taräsmasuunia,vaikka teidänmielisten mukaan olis pitänyt hajota heti !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lateelliset ne käyttää vaan Loviisan voimaloita ja taräsmasuunia,vaikka teidänmielisten mukaan olis pitänyt hajota heti !?
VOI PRKLEEN PRKLE! KUN EI OLE MITÄÄN KATEUTTA, HARHOISSASI OLET SELLAISEN VAAN KEKSINYT!
- Anonyymi
Skandinaaveista tuli yhdessä yössä terroristeja, kun kaasuputken räjäyttivät Yhdysvaltain käskystä ja kateudesta !?
- Anonyymi
Skandinaavit EI ole mitään terroristeja eikä ne ole räjäyttänyt kaasuputkea vaan sen teki venäjä itse saadakseen syyttää siitä muita. Todisteetkin kuulema on olemassa asiasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717